Mikkeller's Book of Beer

Gestart door klan85, 12-02-2016 14:20 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan de Graaff

Ik zie hem nog op Amazon in de VS – Gebruikt maar in "Very Good" staat: link
Kosten: $26,25 plus $12,99 verzenden = US$39,24 => € 33,22)

CiteerUsed - Very Good
Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the text. Possible clean ex-library copy, with their stickers and or stamp(s).

wallem89

Citaat van: Pieter1954 op 02-09-2020  21:37 uKijk hier eens: http://free.bukufreedownloadmurah.club/download/1909342882#
Ik kwam op meerdere van dit soort websites uit maar ik ga daar geen creditcardgegevens achterlaten!

wallem89

Citaat van: JanDeGraaff op 03-09-2020  09:14 uIk zie hem nog op Amazon in de VS – Gebruikt maar in "Very Good" staat: link
Kosten: $26,25 plus $12,99 verzenden = US$39,24 => € 33,22)
Valt op zich nog wel mee inderdaad. Al is het nog wel prijzig voor een boek wat zo'n 20 euro kostte origineel.

Jan de Graaff

Citaat van: wallem89 op 03-09-2020  17:51 u
Citaat van: JanDeGraaff op 03-09-2020  09:14 uIk zie 'm nog op Amazon in de VS – Gebruikt maar in "Very Good" staat: link
Kosten: $26,25 plus $12,99 verzenden = US$39,24 => € 33,22)
Valt op zich nog wel mee inderdaad. Al is het nog wel prijzig voor een boek wat zo'n 20 euro kostte origineel
Tsja, het alternatief is tweedehands boekenmarkten afstruinen en kijken of je hem daar voor 5 euro tegenkomt. Kan wel even duren nu in Corona-tijd en ik denk dat je aan reiskosten – je zult je kansen moeten spreiden dus meerdere markten moeten bezoeken – uiteindelijk meer kwijt bent dan € 13,22  ;)

El Pastor Belga (MaJa)


El Pastor Belga (MaJa)

Weet niet of ik hier illegale linkjes kan zetten.
maar heb hem in mijn dropbox staan.

Pieter1954

Het boek is niet meer te koop en wordt blijkbaar niet herdrukt. Door een link te plaatsen benadeel je niemand. Niet de auteur en ook niet de uitgever.
Ik wil je link wel graag hebben, desnoods in een persoonlijk bericht.

El Pastor Belga (MaJa)


Johan_vL

Op Amazon zijn soms 2e hands exemplaren te koop, zo heb ik ook een exemplaar bemachtigd. En de kwaliteit was prima!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.