Labelprinter

Gestart door Jacques, 28-12-2015 14:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frank Cameron

Ik heb hem net ook besteld! Lijkt me erg handig.

Natlip

Top ding. Ook maar mezelf voor vaderdag getipt en gekregen.
Alleen de text in het rond kan ik niet vinden.

Jeroen76



Citaat van: Natlip op 21-06-2020  11:08 uAlleen de text in het rond kan ik niet vinden.

Als je de software op een laptop of desktop zet heb je veel meer mogelijkheden dan de app, ook de optie om ronde tekst te creƫren


Gr. Jeroen


Natlip

Ga ik ff induiken

Ves

Na dit draadje gelezen te hebben even in het archief gedoken en hier nog een Brother QL-720NW printer gevonden.
Ronde stickers van 24mm besteld bij Label Store. Werkt perfect en lijnt fantastisch in het midden van de label uit, maar heeft iemand al uitgevonden hoe de 2 mm afdrukmarge rondom verkleint kan worden? Nu is maar rond 20 mm effectief bruikbaar.

Broewerke

Citaat van: Ves op 29-12-2023  14:10 uNa dit draadje gelezen te hebben even in het archief gedoken en hier nog een Brother QL-720NW printer gevonden.
Ronde stickers van 24mm besteld bij Label Store. Werkt perfect en lijnt fantastisch in het midden van de label uit, maar heeft iemand al uitgevonden hoe de 2mm afdrukmarge rondom verkleint kan worden? Nu is maar rond 20mm effectief bruikbaar.
Is het wat kort door de bocht om bij de instellingen een ander formaat op te geven?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.