Boeken Michael Jackson

Gestart door Senne, 17-04-2015 11:44 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Senne

Hoi allemaal!

Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag kon stellen, dus zet het hier maar neer.
Zelf heb ik geen verstand van speciaalbier, maar mijn vader drinkt het erg veel. Hij vroeg een tijdje geleden voor zijn verjaardag een boek over speciaalbieren van Michael Jackson, maar zei er niet specifiek bij welk boek. Nu heb ik net even opgezocht wat voor boek dit was, en kwam ik erachter dat deze man meerdere boeken heeft geschreven.

Nu is mijn vraag aan jullie, welk boek zouden jullie aanraden om te kopen?

Groetjes Senne :biersmile:

homoeccentricus

Indien hij geïnteresseerd is in Belgische bieren, raad ik Michael Jackson's Great Beers of Belgium aan. Het is niet voorbijgestreefd omdat het een historisch inzicht geeft in de ontwikkeling van de Belgische bieren. Een half jaartje geleden of zo gekocht bij De Slegte.

Herman

Oftewel de Grote Belgische Bieren. Leuk boek, Slegte is bij ons volgens mij failliet.
Het complete bierboek is ook een leuke, het groot bierboek (klein dik boek) is minder interessant.

homoeccentricus

Citaat van: Herman op 17-04-2015  12:43 uOftewel de Grote Belgische Bieren. Leuk boek, Slegte is bij ons volgens mij failliet.
Het complete bierboek is ook een leuke, het groot bierboek (klein dik boek) is minder interessant.

Ik weet niet of er nog boeken van M. Jackson in de gewone boekenwinkels te koop zijn. De Slegte in Antwerpen is in ieder geval na het faillissement opnieuw geopend.

Gadiot


Senne

Hoi

Heel erg bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga het 'de grote Belgische bieren' boek halen.

Groetjes Senne

Peterrr

Dat is echt een boek wat ik nooit meer weg zal doen,  klassieker.

Goede keus voor je vader, maar houd er rekening mee dat hij inderdaad alleen nog 2e hands te vinden zal zijn.

Jacques

Misschien bedoelt hij de Spectrum bieratlas van Michael Jackson. Dat is een echte klassieker. Sinds het verschijnen is het bierlandschap wel aanzienlijk veranderd.

De Spectrum bieratlas is ook tweede hands te koop voor zo'n € 15.


Oscar


Herman

Het complete bierboek is volgens mij de logische en modernere opvolger van de Bieratlas.

bert braadslee

Citaat van: Oscar op 17-04-2015  23:34 u

 ;D ;D ;D ;)

Ga je er zo uit zien als je te veel soorten bier door elkaar proeft?
 :nut:

Hai

Citaat van: Gadiot op 17-04-2015  13:22 uComplete Bierboek

Wel tweedehands
Gisteren gekocht, goed boek, ga er veel plezier aan beleven.

Is het boek Spectrum bieratlas van Michael Jackson bijna hetzelfde! maw. Heeft het meerwaarde om deze te bestellen?

Peterrr

Ik heb het  " grote Belgische bieren " boek van hem is ietwat gedateerd maar wat een prachtig werk
Ik zie dat hij weer geleverd wordt...nieuw!

Binnenkort maar weer bestellen!

Grt Peter



illsn-z

Ben toevallig vandaag het boek The world guide to beer tegen gekomen van Micheal Jackson. Ben er nu al een aantal tegen gekomen op rommelmarkten en kringloopwinkels. Is wel Engelstalig. Maar van wat ik er snel door heen heb gebladerd is het wel een aanrader

middelaersch

Citaat van: illsn-z op 08-01-2016  15:24 uBen toevallig vandaag het boek The world guide to beer tegen gekomen van Micheal Jackson. Ben er nu al een aantal tegen gekomen op rommelmarkten en kringloopwinkels. Is wel Engelstalig. Maar van wat ik er snel door heen heb gebladerd is het wel een aanrader

Dit is de Engelstalige (oorspronkelijke) versie van de spectrum bieratlas.
Laatst tweedehands gekocht, mooi boek!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.