Markske stelt zich voor

Gestart door Markske, 10-07-2005 10:28 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Markske

Hoi,

Ik ben Markske, 29 jaar en woonachtig te Antwerpen (stad van het "Bolleke" Koninck) en ook ik ben door de zelf-bier-brouw-microbe gebeten  ;)
Begin dit jaar (februari-maart) ben ik samen met een vriend aan het Hobbybrouwen geslagen.
En ik mag best wel zeggen dat dit vrij goed verlopen is, en... het resultaat mocht er ook echt wel zijn.
Het was wel met zo'n starters-kid van Brewferm, maar ja.... je moet toch ergens beginnen hé  :)
(Foto's van onze eerste experimentjes staan op mijn website-je, kom gerust eens kijken.)

Ik hoop via deze website & forum (wat ik trouwens een enorme goede bron van informatie vind  :duimop: ), dat ik mijn experimentjes verder mag uitbreiden en hopelijk tot een iets of wat zelfstandigere Hobbybrouwer mag uitgroeien  ;D

Groetjes,
Markske

Hopmans

Welkom in de club.  :proost2:

 :degroeten:

MO

Leuke foto's. Het lijkt een beetje of je het brouwen aan de heren hebt overgelaten.

Markske

Citaat van: MO op 10-07-2005  15:21 uLeuke foto's. Het lijkt een beetje of je het brouwen aan de heren hebt overgelaten.

Aan de heren heb overgelaten? ???

Ik zie op mijn foto's (buiten 'n nogal rommelige keuken) alleen maar twee vrolijk brouwende levensgenieters, namelijk Koen en mezelf  ;)

Toch bedankt om even langs mijn website-je te komen  :)

Groetjes & tot een volgende,
Markske

MO

Oeps! Mijn vlaamsch is niet goed genoeg om het geslacht van Markske goed in te schatten. Ik sufferd.

Johannes


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.