Kan ouder bericht niet meer aanpassen? Onhandig met receptupdates

Gestart door TJ, 04-05-2014 09:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TJ

Ik liep er net tegenaan dat ik een post die ik een tijd terug gedaan heb niet meer kan aanpassen. Ik heb hier een topic over een recept. Voor het gemak van de lezer had ik bovenin een linkje gezet naar de laatste status van het recept zodat iemand er snel heen kan springen. Omdat ik er vandaag achter kwam dat ik een andere mout had gebruikt dan in het recept staat had ik een update geplaatst en wilde ik mijn "springlinkje" in de startpost van het topic aanpassen... maar dat kan dus niet meer :-\ .

Is daar bewust zo voor gekozen? Of doe ik gewoon moeilijk met mijn linkje in de startpost :) ?

Jacques

Dat je na een tijd je berichten niet meer kunt aanpassen is een bewuste keuze. We hebben namelijk hier op het forum leden gehad die oude berichten geheel leeghaalden (verwijderen kon al langer niet0. Heel vervelend omdat je dan oude discussies niet meer kunt volgen.

Als het echt noodzakelijk is dat een oud bericht aangepast moet worden kan aan een beheerder dat gevraagd worden.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.