Pin plaatsen lukt niet

Gestart door RJT, 28-01-2014 09:04 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RJT

Ik heb het in Chrome en in IE geprobeerd; het lukt me niet om een pin op de kaart te plaatsen. Ligt het aan mij, of is het iemand anders recent wel gelukt?

RJT

wilbertd

Net geprobeerd met Chrome; geen probleem.
Ik klik ergens op de kaart en er verschijnt een 'pin'.

michel_zeeland

Net als bij RJT lukt het mij ook niet. Plaatsen gaat wel, maar het wordt niet opgeslagen: zowel bij Chrome, als IE.

RJT

Citaat van: wilbertd op 28-01-2014  09:35 uNet geprobeerd met Chrome; geen probleem.
Ik klik ergens op de kaart en er verschijnt een 'pin'.

Precies, dat lukt me nog wel, maar na het opslaan is de pin weer verdwenen.  Zowel in Chrome als in IE. De melding 'profiel succesvol opgeslagen' (oid) verschijnt wel bovenaan.

Bennie Beunhaas

Hier hetzelfde probleem, plaatsen kan wel maar na het opslaan is de pin weg. Ik gebruik Mozilla Firefox.

wilbertd

Ah, het opslaan... ja dat lukt inderdaad niet  ::)

Rickske

Je moet je pin ook geheim houden! ;) :nut:

Eric v B

Datzelfde probleem heb ik ook. Ik heb verschillende browsers en systemen geprobeerd maar het lukt niet.

Greetinx,

Eric

RJT

Mooi, dan denk ik dat we bij deze kunnen concluderen dat er ergens in de forumsoftware iets niet helemaal snor zit.

Sander van Dijk

Ik heb hetzelfde probleem. Het lukt mij ook niet in Internet Explorer en Mozilla Firefox.

Frans Maarkelsbier

Ohhh ik dacht dat het aan mij lag dat ik de pin niet kan opslaan... wat nu?

Ronald_


RJT

Citaat van: Frans Maarkesbier op 28-01-2014  17:44 uOhhh ik dacht dat het aan mij lag dat ik de pin niet kan opslaan... wat nu?

Nu gaan we hopen dat een slimmerik van het forum dit voor ons gaat fixen  >:D

Jacques

Citaat van: RJT op 28-01-2014  19:32 uNu gaan we hopen dat een slimmerik van het forum dit voor ons gaat fixen  >:D

Dit kost wat meer tijd. Het probleem is dat Google overgaat op een ander systeem en er voor zover ik weet nog geen aanpassing voor het forum beschikbaar is. Het gaat hier namelijk niet om een standaard functionaliteit van de forumsoftware.

Jacques

Net even de instellingen een klein beetje aangepast.
Misschien dat iemand kan proberen of het nu opgelost is.

Als dat niet het geval is dan kan de oplossing wat langer op zich laten wachten.

Eric v B

Helaas, ik blijf nog steeds niet plakken  :(

Sander van Dijk

Hij doet het bij mij ook nog niet.
Ik wacht rustig af. Zo belangrijk is het natuurlijk ook weer niet :proost:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.