Halsetiket zonder plakken

Gestart door Bier Kelder, 19-10-2013 14:42 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

evertharmeling

Heel inventief en handig om testbatches snel te voorzien van een etiket!

ciesvandekwis

Citaat van: sven op 29-05-2014  03:59 uIk ben er zeer blij mee, nu heb ik een calc-filetje gemaakt waar je makkelijk de data kan insteken en de etiketten koen er vanzelf uit.
Waarom CALC openoffice en geen excel, excel heeft het lastiger om achtergronden af te drukken en u wou ik wel het logotje van de brouwerij erbij.
Natuurlijk kan je de orientatie en cellen aanpassen, de breedte en de hoogte zijn zo dat ze ongeveer overeenkomen met het origineel.

Hierbij load ik hem op.

Kijk zie, da's nu eens iets waar een forum voor dient. De max!
Vraagje: hoe krijg je dat logo erop (die berg) in Calc?

wilbertd

Ik gebruik deze methode sinds ik hem voor het eerst las en knip hem steeds gewoon uit de hand.
Een dunne strook knippen, om de hals vouwen, twee schuine knipjes en klaar.
Een van de beste tips die ik hier op het forum gelezen heb  ;D

Een andere methode die ik gebruik: in het midden van een vierkant stuk papier (circa 10 x 10 cm) een kruis in het midden knippen, nr en bottelbatum erop en om de hals schuiven.

Zooms

Citaat van: zeebrew op 28-02-2014  15:53 uSuper idee, maar voor mijn flesjes, "duvel" achtige minder geschikt. Heeft iemand hiervoor al een modelletje gemaakt? Nu maar die ronde etiketjes van Hemra geprobeerd.

Hoi Zeebrew,
Ik kwam er ook achter dat het niet werkt voor Duvel flesjes. Even geknutseld. Het bestand is gemaakt in openoffice.

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Succes, Ronald

Adbrouwt

Citaat van: Zooms op 28-06-2014  23:02 uHoi Zeebrew,
Ik kwam er ook achter dat het niet werkt voor Duvel flesjes. Even geknutseld. Het bestand is gemaakt in openoffice.

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Succes, Ronald
Dank voor het delen. Ga er weer gebruik van maken.

sven

Citaat van: ciesvandekwis op 27-06-2014  11:17 uKijk zie, da's nu eens iets waar een forum voor dient. De max!
Vraagje: hoe krijg je dat logo erop (die berg) in Calc?
Gewoon eerst image invoegen of achtergrond weet het niet goed niet meer. Weet wel dat eens je erover begint te prutsen je de image niet meer kan selecteren. Dus die eerst goed zetten en dan de rest.

LaurensV

Heeft iemand nog de werkende link? Ben ook op zoek naar een halslabel voor een BNR fles maar de link doet het niet meer

Berend Postema

Citaat van: LaurensV op 26-01-2021  10:39 uHeeft iemand nog de werkende link? Ben ook op zoek naar een halslabel voor een BNR fles maar de link doet het niet meer

Ik heb het plaatje in het eerste bericht copy-pasta gedaan in Word.
Als je meerdere onder elkaar zet kun je met de afmetingen spelen tot je de juiste maat hebt.
Ik heb momenteel geen printer tot mijn beschikking om dit uit te zoeken.

Succes

Gr Berend   :brouwen:

Word bestand  ↓↓↓↓↓

Berend Postema

Nog wat handiger, een Word bestand met leeg etiket.


Gr Berend :proost:


LaurensV

Heel erg bedankt Berend! Had niet verwacht dat er iemand nog zou reageren in dit topic ;)

JessyH

Super top, ik hoopte ook dat iemand het nog zou hebben. Bedankt Berend :groots:

Eric v B

Hierbij het Photoshopbestand en het Word bestand waar je de JPG's in kan zetten.




Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.