Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Kroonkurkapparaat  (gelezen 2793 keer)

Offline rodeloper

• Junior lid
  • **
Kroonkurkapparaat
« Gepost op: 18-11-2011 10:08 u »
Tikte een kroonkurkapparaat, merk TEC, op de kop. Type kolomboormachine. Uren op gepoetst, ontdaan van roest, gangbaar gemaakt. Dat alles in de veronderstelling dat ik nu grote kroonkurken (29 mm)  zou kunnen plaatsen.
Kocht zak grote kroonkurken en ontdekte toen pas dat de verwisselbare flens die er op geschroefd kan worden geschikt is voor de kleine kroonkurk. Zoek nu dus een flens (heet dat onderdeel wel zo ?) waarmee ik de 29 mm kroonkurken kan plaatsen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Adrie

• Super lid
  • Land: nl
  • Wie zijn bier eert, kiest voor vloeibaar
    • Brouwerij Het Witte Paard
Re: Kroonkurkapparaat
« Reactie #1 Gepost op: 18-11-2011 10:27 u »
Ik heb ook zo'n ding, en er zit er een los bij (die hangt bij die van mij aan de as van de hefboom). Wat hangt er daar bij jou aan de as van de hefboom?

Offline rodeloper

• Junior lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 18-11-2011 12:23 u »
Bij mij hangt en hing er niks aan de hefboom. Hoop echt dat iemand nog zo'n los onderdeel te koop heeft.

Offline dennis

• WHO Wageningen
  • Super lid
  • Land: nl
  • Drink je vrijheid!
    • Stadsbrouwerij Wageningen
« Reactie #3 Gepost op: 18-11-2011 13:11 u »
Ik dacht ze even los in de verkoop te zien liggen bij Brouwland (http://www.Brouwland.com/shop/product.asp?cfid=4&id=3292&cat=1019&dt=24) maar volgens mij is dat niet voor jouw model. :(