Tip van flip

Gestart door EBC, 03-01-2011 22:16 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EBC

Als je niet wilt dat anderen reageren, dan gooi je de boel gewoon op slot!

Jacques

Citaat van: EBC op 03-01-2011  22:16 uAls je niet wilt dat anderen reageren, dan gooi je de boel gewoon op slot!

Dan moet ik als een politieagent alles in dit board op slot zetten. Ook niet handig.


Ik denk dat ik mij maar ga accepteren dat er gereageerd wordt.
Wel jammer want ik had zo iets willen hebben als Rebie. Dus tips met niet al te veel discussie.

Maar kennelijk moet er bij een goed bedoelde suggestie toch steeds  verteld worden hoe het anders kan of hoe men er zelf mee omgaat. Nou ja, laat het dan maar gebeuren, maar blijf alsjeblief ontopic. Babbelen kan in het PraatcafĂ©.

Adrie

Eigenlijk denk ik dat dat ook wel goed is. Anders krijg je tien tips voor hetzelfde brouwonderdeel en weet nog steeds niemand wat nou het beste is.

Hopmans

Citaat van: Adrie op 04-01-2011  09:01 uEigenlijk denk ik dat dat ook wel goed is. Anders krijg je tien tips voor hetzelfde brouwonderdeel en weet nog steeds niemand wat nou het beste is.

Gewoon zelf de boel op slot zetten.
De tip van de week was een geintje overigens.
Alhoewel het wel een middel is wat je niet na hoeft te spoelen,
maar dat geldt ook voor Chemipro Acid, Starsan etc.




Jacques

Citaat van: Adrie op 04-01-2011  09:01 uEigenlijk denk ik dat dat ook wel goed is. Anders krijg je tien tips voor hetzelfde brouwonderdeel en weet nog steeds niemand wat nou het beste is.

Wat het beste is weten we nooit! Een tip wil niet zeggen dat iets het beste is, het is een idee waar iemand anders wat aan heeft. Nu (ontopic) reacties uiteindelijk toch zijn toegestaan kan je aan de reacties zien of een tip waardevol is of niet. Maar laat alsjeblieft iedereen in zijn waarde. Aan roepen dat iets onzin is hebben we niet zo veel aan. Met opbouwende kritiek komen we denk ik een stuk verder.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.