Status van de verschillende kloonbrouwsels

Gestart door Edwin, 09-09-2004 10:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin

Ha kloners :proost:

Ik heb het status-overzicht aangepast op basis van de lopende threads. Indien ik wat vergeten ben, dan hoor ik het graag.
Er zijn nu een paar recepten afgerond. Dt wil niet zeggen dat er geen verbeteringen meer mogelijk zijn, maar dat deze recepten een redelijk nauwkeurige benadering zijn van het origineel. Het kan beter door brouwwaterbehandeling en dergelijke, maar dat is voor de meeste hobbybrouwers toch nog een brug te ver, vandaar deze afrondingen. Kunnen we onze aandacht op al die andere kloonpogingen zetten!

BROUWEN!!
Edwin


Edwin

Na een jaartje niets meer te hebben bijgehouden op deze draad maar weer eens een update.

Het is wat rustig op het kloonfront, dus echt veel is er niet gebeurt. De ideeën van vorig jaar, waarmee niets is gedaan heb ik weer van de lijst afgevoerd...Verder heb ik de pogingen gecategoriseerd van gereed tot idee. Hopelijk leest dit eenvoudiger.

Edwin

Pad

Waar kan ik de 'definitieve' recepten vinden voor de kloonbrouwsel die als 'klaar' worden beschouwd?

MO

In de respectievelijke onderwerpen hierover. Maar ik geef toe, het is lastig zoeken. Dat is nu eenmaal het nadeel  van een forum.

Caspar

Hoi MO,

Is het geen idee om de recepten in REBIE te plaatsen, ik vind het sowieso erg jammer dat REBIE onvoldoende gebruikt wordt...

Tsjerk


Edwin

Tjerk...heb je de startpagina van ons forum nooit helemaal bekeken?  :stom:

hier is REBIE, oftewel "recepten per biertype, zonder discussie (REBIE).  ;)

Edwin

Tsjerk


Caspar

Citaat van: Tsjerk op 17-10-2006  21:04 uRe Wie?

Nooit van gehoord.

GRRRRR, ga voor straf maar al je recepten posten  >:D!

Vazoem

Is men hier inmiddels niet veel verder gevorderd?

RobinB

Er zijn wel meerdere bieren gekloond, maar niet met de projectmatige opzet zoals hier voorgesteld wordt. :)

Vazoem


RobinB


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.