Kleding hobbybrouwen

Gestart door DP, 21-10-2009 09:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DP

 :hoera:

Het was super gezellig op de hobbybrouwdag, wat iedereen natuurlijk gelijk opviel
waren de gele hobbybrouwen truien.

Het is erg leuk om te zien wie nou wie is als je ze nog niet kent.
Ik vond het erg leuk en prettig, zelf zou ik er ook één willen hebben.

Oscar moet een bestelling hebben van minimaal 10 stuks, dus een ieder die
er nog een wil hebben kan dat in dit draad vertellen als Oscar dan 10 bestelling heeft
kan hij ze laten maken.

Wellicht heeft Oscar nog een foto!

Groet, DP

Maarten

Het lijkt me ook leuk (al zijn ze flink lelijk) er 1 te hebben. Ligt aan de prijs (ik doe hem niet elke dag aan, dan moet het ook niet te veel kosten).

Kijk: je wordt zó blij van zo'n trui, dat je uit beeld stuitert.



Oscar

Qua kosten moet je denken aan ± €25,- voor een t-shirt (kwaliteits kleding+forum logo+forum naam+rugtekst) en voor een sweater ± €35,-

De T-shits kunnen dan in geel of groen geleverd worden. De rugtekst kan zijn : "Het beste bier brouw ik zelf" of "..Maar ik verander water in bier".

 :degroeten:


JWVG

Het is handig, maar ze zijn echt TE lelijk, jongens  :D. Het anti-kuddedier in mij is te groot. Maar trekken jullie ze vooral aan, dan kan ik jullie herkennen  ;D.

 :degroeten: JW.

De-Geert

Citaat van: JWVG op 21-10-2009  13:10 uHet is handig, maar ze zijn echt TE lelijk, jongens  :D.
Ik vind bierbrouwers over het algemeen toch al niet al te knap.  :D

JWVG

Daarom juist - ze hebben alle steun nodig die ze krijgen kunnen  ;).

 :degroeten: JW.

MO

Zucht. Ik sta er weer op. En ze zijn lelijk want hobbybrouwers zijn lelijk. En dan spreek ik voor me zelf.

Maarten

Sorry MO! Kunnen we eigenlijk niet een ander geel item nemen met iets meer.... smaak? Ik zat te denken aan een polo-achtig/longsleeve-achtig iets. Bedrukking is prima.

Oscar

Citaat van: Maarten op 21-10-2009  13:47 uIk zat te denken aan een polo-achtig/longsleeve-achtig iets. Bedrukking is prima.

Wat jij wilt.... :)

Maarten

Citaat van: Oscar op 21-10-2009  13:50 uWat jj wilt.... :)

Waar bestel jij die kleding? Is het mogelijk om een catalogus door te bladeren?

Oscar

Citaat van: Maarten op 21-10-2009  14:02 uIs het mogelijk om een catalogus door te bladeren?

Nee helaas niet.. :-[ Ik bestel dit bij een bedrijfje in Enschede ( http://www.hevuzeefdruk.nl/ )


Maarten

Citaat van: Oscar op 21-10-2009  14:24 uNee helaas niet.. :-[ Ik bestel dit bij een bedrijfje in Enschede ( http://www.hevuzeefdruk.nl/ )

Oh dat is jammer. Weet jij van welke maatschappij ze de kleding ontvangen? (welk merk staat er op het labeltje van de trui?) dan kan ik in die catalogus bladeren.
Bij nader inzien: Ik heb ze een mailtje gestuurd waarin ik een catalogus en prijslijst aanvraag. Dat hebben ze vast wel. Dan hoef jij je daar niet druk om te maken, ík wil per se moeilijk doen met niet-standaard kleding, dan zoek ik het wel uit. Als ik relevante catalogi ontvang, post ik ze hier wel.

Hopmans

Citaat van: JWVG op 21-10-2009  13:10 uHet anti-kuddedier in mij is te groot.
Yeehaaa, we hebben zowaar een overeenkomst JW.  ;) :duimop:
Ik wilde er al niet over beginnen (bang dat de boel op slot ging), maar dat deed jij al.

 :elifant: :hoera: :dansen:

Oscar

Citaat van: Hopmans op 21-10-2009  14:57 uIk wilde er al niet over beginnen

Zij hij in z'n NHC T-shirtje... ;D ;D

JWVG

Citaat van: Hopmans op 21-10-2009  14:57 uYeehaaa, we hebben zowaar een overeenkomst JW.  ;) :duimop:
Ik wilde er al niet over beginnen (bang dat de boel op slot ging), maar dat deed jij al.

 :elifant: :hoera: :dansen:

Volgens mij vinden we Edgar ook aan onze zijde. Deze discussie is al eens eerder voorbij gekomen.  ;). Maar laten we nu maar stoppen met het vervuilen van Dave's draadje. Dave, ik hoop dat er meer mensen geinteresseerd zijn!

 :degroeten: JW.

Hopmans

Citaat van: Oscar op 21-10-2009  14:58 uZij hij in z'n NHC T-shirtje... ;D ;D
Dat was juist een leuk protest shirtje.
Je had ze moeten zien op het ONK in Zeeland van zowel hobbybrouwen als 'twortwat ha ha.
En dan nog winnen ook in de E klasse.

 :dansen:

Maarten

Hier is een catalogus met prijzen.
3 alternatieve opties die ik uitgezocht heb (beschikbaar in soort van geel en zijn natuurlijk zo goedkoop mogelijk):

€4.90 een baseball shirt geel met korte zwarte mouwen. (k330)
€7.10 een longsleeve 'gold' (GI2400)
€7.90 een polo 'gold' (GC3800)
 (edit: dit in vergelijking met een trui a 13.00 / shirt a 2.50)

Ik neig naar zo'n baseball shirt, omdat ik zoiets nog niet heb, het weinig kastruimte inneemt, en het denk ik het leukste staat. Daarbij verkleurt het leuk in de was. Het nadeel van zo'n dun ding, vergeleken bij een trui, met name bij een buitenactiviteit, is dat het waarschijnlijk te koud is om als bovenste laag te dragen. Met een jas of vest opengeritst....
:denken:

Alchemist

Hoe lelijk ze uiteindelijk ook worden. Ik hou me aanbevolen om mee te doen bij een nieuwe bestelling.

Wild Chocolate

Ondanks dat ik nog nooit op een forumevenement ben geweest, ben ik wel geinteresseerd in een shirt.

Ik stem voor het Longsleeve shirt. (Er vanuit gaande dat dat mogelijk is).

Groet,

Remco

VEMP

Kijk, die vraag had ik ook. Ik ben voor een polo of longsleeve.

Liemingbrouwer

Citaat van: JWVG op 21-10-2009  14:59 uVolgens mij vinden we Edgar ook aan onze zijde. Deze discussie is al eens eerder voorbij gekomen.  ;). Maar laten we nu maar stoppen met het vervuilen van Dave's draadje. Dave, ik hoop dat er meer mensen geïnteresseerd  zijn!

 :degroeten: JW.

Ik vind ze ook lelijk...
Ben wel voorstander van een herkenning, dus een naamplaatje of zoiets.  Ben ik dan ook een kudde dier, JW???

Wat vonden jullie van mijn schort, natuurlijk dient een schort om te werken (lees tappen) en kun je moeilijk zo op een evenement rondlopen...
Trouwens die schort was een ideetje van mijn vrouw, en ik gebruik die ook thuis om te koken (als er vrienden komen eten!!!).
 

JWVG

Ha Lieming,

Nee zeker geen kuddedier! Jij presenteerde je prachtig afgelopen zaterdag met je taptafel met naam en schort met naam  :duimop:.

(Maar inderdaad - om nou rond te lopen met zo'n schort zonder dat je hoeft te tappen, is een beetje overdreven  :D)

 :degroeten: JW.

William

Volgens mij hebben we nu al twee soorten forumkleding; sweater en polo in groen of geel.

Als je nu een andere shirt etc gaat kiezen is de herkenbaarheid wel een beetje weg. Wil je echt geaccepteerd worden dan moet je een beetje lelijkheid maar op de koop toenemen, toch?  >:D

Oscar

Juist, mooi geel is niet lelijk. En als je er allemaal lelijk bij loopt is dat toch ook weer mooi... :)

Maarten

Tja hier moet ik natuurlijk happen. Mijn idee is een kleurschema met een vaste bedrukking. Of het nou een trui, vest, polo of shirt is, maakt volgens mij geen kont uit. Als je in het geel loopt met zo'n groene tekst en fullcolor logo, hoor je erbij. Dat wil ik ook. Een lelijke trui heb ik minder behoefte aan. Maar of 5 soorten forumkleding handig zijn, weet ik dan ook weer niet. Wellicht ga ik om het thermische aspect alsnog voor de standaard trui hoor :pan:. Kan ie misschien lelijk zijn, op een paasbockfestival (? :weetniet:) is het vast warmer met een trui dan met een korte mouwen shirt.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.