Datum forumuitje Düsseldorf

Gestart door Jacques, 19-03-2009 23:18 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Op welke dag kun je (alleen stemmen als je echt van plan bent om mee te gaan)

18 april 2009
1 (25%)
25 april 2009
3 (75%)
2 mei 2009
3 (75%)
9 mei 2009
5 (125%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stemmen gesloten: 03-04-2009 10:58 u

Jacques

Op 14 maart 2009 kwam het er niet van om met een aantal leden van het forum naar Düsseldorf te gaan. Daarom een nieuwe poging.
Alleen degenen die echt van plan zijn om mee te gaan worden gevraagd om te stemmen. Je kunt op alle opties stemmen. Als je maar op één dag kunt geef je je stem voor die dag. Als het goed is vinden we zo een datum waarop de meeste leden kunnen.

(18 april kan ik niet)

Oscar


thibolleke

Ik kan ook enkel op 18 april niet.

Oscar

Oeps, 18 april is het Weizenfestijn... Dus dan kan ik ook niet..  ;)

De-Geert

Ik ga erg graag mee, en ga heel hard proberen vrij te houden. Ik vul geen datum in, omdat de kans gewoon te groot is dat ik af moet zeggen. Maar hoe eerder een datum vastligt, des te groter de kans dat ik 'm vrij kan houden.

2 mei is ook het weekend van het KBC festival. Ik weet niet of dat uitmaakt, maar zeg 't toch maar ff.

Ik kan nu nog alle dagen.

Jacques

Citaat van: Oscar op 20-03-2009  01:00 uOeps, 18 april is het Weizenfestijn... Dus dan kan ik ook niet..  ;)

Je kunt je stem nog wijzigen als je wilt.

Jacques

O ja 1
Ik heb de peiling beperkt in de tijd. Er kan gedurende 2 weken gestemd worden. Op deze manier kunnen we nog afspraken maken met een brouwerij.

O ja 2
Bij de plaatselijke Kruidvat waren er tot mijn verbazing deze week nog treinkaarten te koop waarmee je door heel Nederland kunt reizen voor € 12,50. Door een groepskaart te kopen in Venlo kunnen we heel goedkoop reizen.

MO

Helaas laat ik Dusseldorf voor wat het is.

Het KBC festival is overigens op zondag 3 mei.

Adrie

Ik ga ook niet mee. Het is in die periode gewoon te druk met andere dingen.

Oscar

Citaat van: Jacques op 20-03-2009  09:54 uJe kunt je stem nog wijzigen als je wilt.

Gedaan...2 & 9 mei zijn nog open opties  25 April hebben we een gilde excursie...

Citaat van: MO op 20-03-2009  10:02 uHet KBC festival is overigens op zondag 3 mei.

Gezellig... Misschien ben ik daar ook wel bij... :proost2:

De-Geert

Wie zijn er nog van plan om 9 mei naar Dusseldorf te gaan?


Jacques


oranjeboombiertje


De-Geert

Ok, dat is mooi. Dan houd  ik die dag gewoon vrij.

De-Geert

Zo, deze topic maar ff opfrissen.
Wie is er van plan komende zaterdag naar Dusseldorf te gaan? De peiling heeft 5 stemmen op 9 mei.

Ik tel: Ikzelf, Jacques, Wesley, wie nog meer?

Muldermans

Hmm zaterdag is het molendag, jammer anders had ik ook wel mee gewild! Wel een erg leuk initiatief heren!

oranjeboombiertje

Ik ga even kijken of ik vrij kan krijgen, dan laat ik het nog even weten.

 :degroeten:
Wesley

thibolleke

Ik ben redelijk lang afwezig geweest hier op het forum. Is dit forumuitje nog door gegaan op 9 mei?
Of komt er toch nog een volgend, later af te spreken, forumuitje?

MO

Is niet doorgegaan. Niet genoeg interesse. Eerstvolgende hobbybrouwefestijn 6 juni ONK in Berkel Enschot bij Tilburg.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.