Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Jouw blond bier op de markt in het buitenland

Gestart door Alanko, 02-06-2017 06:37 u

Vorige topic - Volgende topic

Alanko

Beste (hobby)brouwers,

Wij zijn op zoek naar een avontuurlijke getalenteerde brouwer die interesse heeft om samen te werken, Wij zijn op zoek naar een gekwalificeerde brouwer om een blond bier uit te brengen in het buitenland (meer informatie kunnen we hieromtrent op dit moment niet geven, bij interesse zullen we meer achtergrondinformatie geven)

We zijn op zoek naar een vol mooi rond smaakvol bier van hoge gisting, stevig romig schuim en een alcoholpercentage tussen de 6,5 en 8 procent.

In het land waar we het bier willen uitbrengen worden nog geen blonde bieren gedronken en we zijn van mening dat dit een uitgelezen kans is om voet aan de wal te krijgen met een blond bier.

In het buitenland hebben we een bedrijf opgericht waaronder we het bier willen uitbrengen, we hebben beschikking tot een volledig ingerichte brouwerij en afvullingslijn waarvan op dit moment slecht 65% van de capaciteit wordt gebruikt, dit is nog afgezien van de avond en nacht. We hebben de ambitie om op termijn bij succes een eigen brouwerij te openen.

Wij hopen via dit forum een geschikte brouwer te kunnen vinden, die voor bepaalde tijd in het buitenland mee zou willen werken aan dit project? Over vergoedingen kunnen we praten en ook staan we open om participaties uit te geven.

Met vriendelijke groeten,

Alanko (email alankonjue@gmail.com als je denkt dat jouw bier aan bovenstaande kwalificaties voldoet en als je openstaat voor een uitdaging)

Adbrouwt

Beste Alanko

Ik ben al zeg ik het zelf een getalenteerde brouwer. Ik heb ook buitenland ervaring alleen kan ik om  concurrentie reden het land niet vertellen. Maar daar houden ze wel van frieten, chocolade en pintjes. Verder ben ik zeer avontuurlijk. Gisteren was mijn  vaste uitlaat route met de honden afgesloten. Zonder veel moeite heb ik een alternatieve weg gevonden waarna ik vervuld met trots thuis kwam. Wat betreft de vergoeding momenteel verdien ik drie maal de Balkenende norm maar ik wil wel dalen tot 50%.

Groeten
Adbrouwt (ik ben blond dus uw gevraagd bier geen probleem)

Sander van Dijk

Citaat van: Adbrouwt op 02-06-2017  07:45 uBeste Alenko

Ik ben al zeg ik het zelf een getalenteerde brouwer. Ik heb ook buitenland ervaring alleen kan ik om  concurrentie reden het land niet vertellen. Maar daar houden ze wel van frieten, chocolade en pintjes. Verder ben ik zeer avontuurlijk. Gisteren was mijn  vaste uitlaat route met de honden afgesloten. Zonder veel moeite heb ik een alternatieve weg gevonden waarna ik vervuld met trots thuis kwam. Wat betreft de vergoeding momenteel verdien ik drie maal de Balkenende norm maar ik wil wel dalen tot 50%.

Groeten
Adbrouwt (ik ben blond dus uw gevraagd bier geen probleem)
[emoji1] [emoji1] [emoji1]   Geweldig!

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.