Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Brouw je eigen Eanske bier!

Gestart door Oscar, 22-07-2020 21:30 u

Vorige topic - Volgende topic

Oscar

Hoe vet is dat! Vanaf volgende week kun je je eigen Eanske biertje zelf thuisbrouwen met de Eanske Craft Brewer kit 🤗🍻. Deze zijn vanaf volgende week te koop via Braumarkt. Er zijn 2 soorten: 1 voor de Eanske 1325, en 1 voor de Area 053. Vandaag heb ik zelf zo'n pakket gebrouwen voor de camera... 😜. Toch weer een soort BrouwTV aflevering. Uiteraard wordt het origineel erbij geleverd... Ga jij de uitdaging aan om mijn recept zo goed mogelijk na te brouwen? 🤗🍻...

Hay

BikerEddy

Leuk! Wanneer ben je op YouTube te zien?

Oscar

Citaat van: BikerEddy op 22-07-2020  21:52 uLeuk! Wanneer ben je op YouTube te zien?

Dan post ik hier wel... :brouwen: :biersmile:

BikerEddy

Citaat van: Oscar op 22-07-2020  21:58 uDan post ik hier wel... :brouwen: :biersmile:
Gaaf! Ben benieuwd.

joenedu

Wat cool! En wat een leuk idee inderdaad. Ben ook wel benieuwd naar het filmpje.

EBC

Prima idee, maar bestaat al lange tijd hoor, moutpakketten van commerciele bieren.  ;) Succes.

Oscar

Citaat van: EBC op 23-07-2020  13:51 uPrima idee, maar bestaat al lange tijd hoor, moutpakketten van commerciele bieren.

Ik zeg ook niet dat het nieuw is... ;)

SVB

Leuk! Denk dat ik er wel 1 (of 2) bestel... altijd leuk om een brouwer te steunen (en zo heb ik zelf ook nog wat te doen)

ExPeteriment

Citaat van: Oscar op 22-07-2020  21:30 uHoe vet is dat! Vanaf volgende week kun je je eigen Eanske biertje zelf thuisbrouwen met de Eanske Craft Brewer kit 🤗🍻. Deze zijn vanaf volgende week te koop via Braumarkt. Er zijn 2 soorten: 1 voor de Eanske 1325, en 1 voor de Area 053. Vandaag heb ik zelf zo'n pakket gebrouwen voor de camera... 😜. Toch weer een soort BrouwTV aflevering. Uiteraard wordt het origineel erbij geleverd... Ga jij de uitdaging aan om mijn recept zo goed mogelijk na te brouwen? 🤗🍻...
Ja natuurlijk, heb ik vergelijkingsmateriaal!

Oscar

ExPeteriment

Citaat van: Oscar op 28-07-2020  23:31 uhttps://www.braumarkt.com/eanske-1325-craft-beer-start-kit

https://www.braumarkt.com/arsegan-craft-eanske-blond-area-053

:brouwen:
Mout al geschroot en voor 5 liter. Dat geeft me dan minder vergelijkingsmateriaal voor mijn brouwproces.

CeesM

Citaat van: Oscar op 22-07-2020  21:30 u... Ga jij de uitdaging aan om mijn recept zo goed mogelijk na te brouwen? 🤗🍻...
Waar kunnen we het recept vinden? :-\

Snelbier

Serieuze vraag:Hoe worden die pakketten geproduceerd? Staat Oscar nu zakjes van 1 kg te schroten en afwegen? Of Braumarkt?
Ik kan me er geen voorstelling bij maken.

Heuvinger brouwerij

Citaat van: Oscar op 22-07-2020  21:30 uHoe vet is dat! Vanaf volgende week kun je je eigen Eanske biertje zelf thuisbrouwen met de Eanske Craft Brewer kit 🤗🍻.
Geweldig!
Fijn om iemand kado te geven!
Het is aan mij niet besteed, daar ik nog 8 zakken mout van Avangard Malz op zolder heb liggen.

SVB

Citaat van: CeesM op 29-07-2020  22:45 uWaar kunnen we het recept vinden? :-\

Als de het pakket koopt dan zit het er bij volgens mij.

Oscar

Citaat van: Snelbier op 30-07-2020  08:20 uSerieuze vraag:Hoe worden die pakketten geproduceerd? Staat Oscar nu zakjes van 1kg te schroten en afwegen? Of Braumarkt?
Ik kan me er geen voorstelling bij maken.

;D Alles wordt door Braumarkt samengesteld... :)

Citaat van: SVB op 30-07-2020  14:52 uAls de het pakket koopt dan zit het er bij volgens mij.

Nee, de mouten zijn geschroot... Er zit een instructie bij met tips van mij. Het daadwerkelijke recept wordt niet 100% prijs gegeven. ;)

CeesM

Citaat van: André de Laat op 30-07-2020  21:05 uBuiten de reclame die je maakt in een bericht, voor Aenske én Braumarkt kan ik er inkomen dat je je recept niet vrijgeeft. Een beetje minnetjes, vind je ook niet?
Dan maar een BrewDog biertje brouwen. ;)

Oscar

Citaat van: CeesM op 30-07-2020  23:46 uDan maar een BrewDog biertje brouwen. ;)

Als je goed leest, kun je die bieren ook niet exact nabrouwen  ;) ;) En dan nog...zit je echt zo verlegen om een goed recept?  :weetniet: :weetniet: Het is gewoon een leuke actie voor beginnende brouwers die klein willen beginnen of voor 1 keer een biertje willen brouwen..  :brouwen:

CeesM

Citaat van: Oscar op 30-07-2020  23:51 uAls je goed leest, kun je die bieren ook niet exact nabrouwen  ;) ;) En dan nog...zit je echt zo verlegen om een goed recept ?  :weetniet: :weetniet: Het is gewoon een leuke actie voor beginnende brouwers die klein willen beginnen of voor 1 keer een biertje willen brouwen..  :brouwen:
Inderdaad, maar dat kunnen hobbybrouwers ook niet met hun eigen bieren. ;)
Nee, want de meeste bieren wat ik gebrouwen heb zijn zelf verzonnen recepten.
Tja, de laatste zin kon ik ook niet vinden in de openingspost.

Oscar

Filmpje !!! 😁 Na het samenstellen van de Eanske Craftbrew Kits moest er natuurlijk een instructiefilmpje komen. Gelukkig heb ik wel wat ervaring met filmpjes maken..

Alexander_H

Handig filmpje voor de doelgroep lijkt me. Vind het zelf ook altijd handig als ik iets voor de eerste keer doe dat iemand een video gemaakt heeft, dat neemt de onzekerheden die soms in een handleiding staan mooi weg.

Qlobster

Citaat van: Oscar op 10-08-2020  18:05 uFilmpje !!! 😁 Na het samenstellen van de Eanske Craftbrew Kits moest er natuurlijk een instructie filmpje komen. Gelukkig heb ik wel wat ervaring met filmpjes maken..

Ik heb alle BouwTV afleveringen wel gezien volgens mij.
Fijn weer eens iets nieuws van je te zien Oscar!

BikerEddy

Handig filmpje, leuk gedaan hoor!

jazon1963

Vergelijkbare Topics (7)

43043

Reacties: 267
Gelezen: 45381

33580

Gestart door Wessiebier

Reacties: 15
Gelezen: 5484

34658

Reacties: 7
Gelezen: 4100

29351

Gestart door Op de Fles

Reacties: 4
Gelezen: 3355

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.