Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Filterbodems van firma Bielmeier

Gestart door MarcR, 07-11-2016 09:42 u

Vorige topic - Volgende topic

MarcR

Heeft iemand ervaring met een filterbodem van Bielmeijer. Ben me aan het orienteren op een Bielmeijer (model BHG 411.1) maar de BHG 411.1 heeft een opgegeven diameter van 34,5 cm.  De filterbodems hebben een opgegeven diameter van 36 cm.

OF is het handiger om een losse filterplaat ergens te bestellen (maar waar dan?).

Adbrouwt

Ha MarcR, welkom natuurlijk op dit mooie forum. Ik heb helaas niet het antwoord voor je maar omdat het je eerste post is hoop ik dat er iemand is die het wel weet.

Veel plezier nog op het forum en dat je nog veel lekkere bieren mag maken.  :degroeten:

Wolter

Eindelijk eens een moeilijke vraag waar niet iedereen op het forum een antwoord op heeft.  ;)
Ik weet het helaas ook niet Marc. Misschien is in dit geval de enige optie om de leverancier te benaderen met jouw vraag.

KooTjoo

Ik gebruikte deze ook altijd in mijn kookketel. Ik heb de diameter aangepast naar 34,5 (zagen, slijpen etc.). Werkte prima!

Ik heb deze ook nog gekocht voor in de pan.

Ik heb nu een Grainfather dus wanneer je geïnteresseerd bent kun je ze overnemen.

Sander van Dijk

Toevallig heb ik in een ander topic ook wat gepost over filterbodems. Je kunt dus bij brouwmaatje filterbodems op maat bestellen of zelf op Ebay een geperforeerde RVS plaat bestellen en zelf wat op maat maken en in elkaar knutselen.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.