Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Geen kraantje bij Brouwmarkt-gistvat

Gestart door PrinsHeerlijk, 13-05-2014 20:56 u

Vorige topic - Volgende topic

PrinsHeerlijk

Beste brouwers,  :brouwen:

Vanmiddag ontving ik de ''Startset Professional Plus'' van Brouwmarkt B.V. (http://www.Brouwmarkt.nl/complete-startsets/bierbrouwen/startsets-professional/startset-bierbrouwen-professional-inclusief-tarwe-bierpakket.html).

Als beginner kon ik niet weten dat het niet vanzelfsprekend is dat er een kraantje of afsluitdop bij een gistvat geleverd wordt, deze zat immers niet in het pakket. Graag zou ik met mijn hobby beginnen, alleen gaat dat nogal moeilijk met een opening onderin het vat. Hoe kan ik dit afsluiten? Heeft iemand van jullie een dopje of kraantje over?

Bedankt alvast!

PrinsHeerlijk  :proost:

Hoppenbrouwers

Weet je zeker dat die er niet bij hoorde te zitten. Ik zou de leverancier even inlichten. Kan me haast niet voorstellen dat ze een starter zo'n pakket geven om mee te beginnen... als je er uiteindelijk niet mee kán beginnen.

Braumarkt BV

Bel morgen even naar de winkel dan sturen we het gratis na 😊

PrinsHeerlijk

Citaat van: Hoppenbrouwers op 13-05-2014  20:59 uWeet je zeker dat die er niet bij hoorde te zitten. Ik zou de leverancier even inlichten. kan me haast niet voorstellen dat ze een starter zo'n pakket geven om mee te beginnen... als je er uiteindelijk niet mee kán beginnen.

Bedankt voor de snelle reactie, gelukkig is het denk ik opgelost! :)

Citaat van: Brouwmarkt BV op 13-05-2014  21:01 uBel morgen even naar de winkel dan sturen we het gratis na 😊

Super, bedankt! Wat een service :)

Morgen zal ik bellen!  :D

PrinsHeerlijk  :biersmile:

Jeukstaardt

Kijk, en zo los je dat dus op als leverancier. Hulde! :duimop:

PrinsHeerlijk

Gebeld naar Brouwmarkt en ze beloofden me een kraantje toe te sturen, maar dat is al weer 3 dagen geleden.  :weetniet:
Ik wacht nogsteeds rustig op mijn kraantje en hoop snel te kunnen beginnen  :brouwen:

Kaya

Dit lijkt wel normaal bij Brouwmarkt. Ik bestelde er vorige week al mijn spullen om eindelijk te kunnen brouwen. Een order van € 800. Alhoewel alles op stock is volgens de de website was de moutmolen er niet, de bierwortmeter niet en enkele aansluitslangen ook niet (de volgende dagen bleef het echter gewoon in stock op hun website). De rest van mijn order is verzonden. Ik krijg dag nadien bestelling toe, bij de platenkoeler zaten de aansluitingen er niet bij en ze leveren 25 kg pilsmout ipv 25 kg pale mout. Donderdag onmiddellijk mail gestuurd tot op heden nog steeds geen antwoord. Brouwmarkt negeert hun klanten gewoon! Als je een beetje begint te zoeken vind je veel klachten over Brouwmarkt.

Ben is benieuwd wanneer ik rest van mijn bestelling ga krijgen.

Jacques

Citaat van: Kaya op 17-05-2014  11:02 uDit lijkt wel normaal bij Brouwmarkt. Ik bestelde er vorige week al mijn spullen om eindelijk te kunnen brouwen. Een order van € 800. Alhoewel alles op stock is volgens de de website was de moutmolen er niet, de bierwortmeter niet en enkele aansluitslangen ook niet (de volgende dagen bleef het echter gewoon in stock op hun website). De rest van mijn order is verzonden. Ik krijg dag nadien bestelling toe, bij de platenkoeler zaten de aansluitingen er niet bij en ze leveren 25 kg pilsmout ipv 25 kg pale mout. Donderdag onmiddellijk mail gestuurd tot op heden nog steeds geen antwoord. Brouwmarkt negeert hun klanten gewoon! Als je een beetje begint te zoeken vind je veel klachten over Brouwmarkt.

Ben is benieuwd wanneer ik rest van mijn bestelling ga krijgen.

Op dit forum is de afspraak dat individuele klachten over leveranciers door het betreffende lid rechtstreeks besproken wordt met de betrokken leverancier. Klagen op dit forum kan onnodig schade toebrengen. Waar gewerkt wordt vallen spaanders. Dat er incidenteel iets niet goed gaat kan altijd.

Kaya

Jacques,

Eerst en vooral mijn oprechte excuses! Ben hier zeker niet om de regels te breken! Voorts is het ook niet de bedoeling schade te berokkenen aan Brouwmarkt. Ik werk zelf in de retail en weet wat er fout kan gaan en heb daar alle begrip voor. Wat mij wel stoort is het totale gebrek aan communicatie maar dat is inmiddels ook opgelost. Als ze woord houden ben ik meer dan tevreden met hun oplossing en zal ik zeker nog een bestelling plaatsen.

Nogmaals excuses!

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.