Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Animo ONK-camping te Meldersl0

Gestart door Sjaak_Deventer, 12-03-2023 15:58 u

Vorige topic - Volgende topic

Zou je ook de ONK-camping willen staan en aansluiten bij de bbq?

Ja, leuk idee.
7 (70%)
Nee, kamperen dat gaat 'm echt niet worden.
2 (20%)
Ik zou graag alleen aansluiten bij de bbq. Ik slaap niet op de camping
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

Sjaak_Deventer

Sinds lange tijd kan het weer. Een echt ONK. Daar hoort een ONK-camping bij. Een leuke gezellige dag op het ONK en daarna de camping met een BBQ en de eigen gebrouwen bier.

Dus ben je van plan om naar het ONK te gaan, zou je dan ook op de camping willen staan en mee willen doen met de BBQ?

Bij voldoende animo wil ik verder kijken welke camping / slager hierbij van dienst kan zijn.

Groet Sjaak

Sjaak_Deventer

Ps laat even een reactie achter als je gestemd hebt.

tdp

Als ik de verhalen moet geloven van je, dan mag ik dit niet missen  ;)! Count me in!

Wolter

Ik ben er ook bij hoor..

Wijbrouwers

Wij sluiten graag aan bij de BBQ. Op welke camping wordt deze gehouden?
Wij slapen op camping Leef in een Safaritent dus sluiten ons niet aan bij het hobbybrouwerskamp om te slapen.

Lijkt ons wel erg gezellig.

Sjaak_Deventer

Puur voor de animo. Geen camping nog bekend. Bij een aantal van +/- 20 mensen, dan valt er een bbq te regelen. Anders wordt het te prijzig voor iedereen.

De Hopman

Lijkt me leuk om eens wat forumleden in levende lijve tegen te komen, maar ik weet nog niet zeker of ik bij het ONK kan zijn. Mocht dat zo zijn dan zal ik niet blijven overnachten daar, en verwacht ook niet mee te eten. Misschien kom ik nog even buurten op de camping, maar reken met de inkoop maar niet op mij ;)
Wie weet volgend jaar!

hansHalberstadt

Wel leuk idee om daar wat forumleden in het echt te ontmoeten naast de paar die ik al ken in het echt. ik doe zelf niet mee met het ONK maar kamperen met eigen bier en collegabrouwers is altijd wel leuk.

cervisia

Leuk, wij staan op camping Leef aan de overkant! We hadden dus al geboekt omdat het nog niet duidelijk was welke camping het ging worden en wij graag tegen over het festival wilde staan.

Novice77

Lijkt me gezellig!  :proost:  Ik had ook al een plekje op de camping aan de overkant geboekt, en doe graag mee aan een barbecue als die ergens georganiseerd wordt. Het liefst op camping Leef, maar als dat niet lukt kan ik ook best een stukje fietsen.

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.