Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Goede online shop voor speciaal bier?

Gestart door mvbrewery, 23-11-2014 19:29 u

Vorige topic - Volgende topic

mvbrewery

Beste medebrouwers,
Ik koop meestal mijn speciaal bier in de buurt maar heb het meeste wat ze hier verkopen al vaker gehad,
en wou wat verschillenden biertjes proberen.
Weet iemand een online winkel voor speciaal bier waar ze en groot assortiment hebben voor niet al te dure prijzen en niet al te hoge verzendkosten.
Zoek al langer wat rond maar vind niet echt goeie sites, geen breed assortiment, of dat je per 12 biertjes 7 euro verzendkosten moet betalen.
Heeft iemand goeie ervaringen met een site toevallig?
Hoor het graag.
Groet

Oscar

Herman

Je kunt daarnaast bijv. ook bij de Mitra terecht, alles wat ze in de webshop hebben wordt gratis afgeleverd bij een Mitra naar keuze, scheelt weer in verzendkosten.

NiekBBQ

Ik weet het, geen online-shop maar een tripje naar De Caigny in Essen (Be) is zeer aan te raden. Zeer groot aanbod van bieren uit o.a. Belgie, Nederland, Engeland, Amerika, Scandinaviƫ, Italiƫ.
Groot voordeel is ook dat je het nergens goedkoper gaat vinden. Nederlandse bieren zijn daar bijvoorbeeld een stuk goedkoper dan in Nederland. Nadeel van online-shops vind ik vaak de hoge prijzen en hoge verzendkosten.

http://www.decaigny.com/decaigny.php?lang=nl

Borkuz

http://www.speciaalbierpakket.nl zou je ook kunnen proberen, kom hier regelmatig vriendelijke medewerkers en ruime keuze

rvvliet78

Of bij bierenzo.nl en als je pint lid bent krijg je dacht ik ook nog 10% korting.

Weggeman

Zelf heb ik ook webshop, www.bieruitgroningen.nl met alleen maar craft en speciaalbieren van brouwerijen uit de provincie Groningen. Op dit moment bieren van Pivo Brouwers, Bax Bier, Martinus, Corviri, Rockin' Ludina en Groninger. Ik zou zeggen probeer het een. zitten er lekkere bieren tussen, en ik kan er natuurlijk ook 1 van mijn eigen gebrouwen biertjes tussen doen als je dat graag wil.  8)

Esterenbrouw

Thamerdal

PDGRRR

Jacques

Citaat van: Weggeman op 09-01-2018  12:14 uZelf heb ik ook webshop, www.bieruitgroningen.nl met alleen maar craft en speciaalbieren van brouwerijen uit de provincie Groningen. Op dit moment bieren van Pivo Brouwers, Bax Bier, Martinus, Corviri, Rockin' Ludina en Groninger. Ik zou zeggen probeer het een. zitten er lekkere bieren tussen, en ik kan er natuurlijk ook 1 van mijn eigen gebrouwen biertjes tussen doen als je dat graag wil.  8)
Citaat van: Esterenbrouw op 09-01-2018  13:02 uGeen reclame!

Een eenmalige mededeling dat een bedrijf gestart is met speciale producten is niet zo'n probleem. Als echter bij herhaling steeds in berichten reclame wordt gemaakt voor een bedrijf is dat in strijd met de forumregels.

Tjardo

Beerwulf heeft geen verzendkosten vanaf 12 flessen en een ruim assortiment

Vergelijkbare Topics (7)

41774

Reacties: 21
Gelezen: 2927

27501

Reacties: 7
Gelezen: 3507

19263

Reacties: 10
Gelezen: 4177

3559

Gestart door Jeroen

Reacties: 2
Gelezen: 2423

35453

Reacties: 12
Gelezen: 2976

30317

Reacties: 69
Gelezen: 19705

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.