Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Het was goed scharrelen vandaag!

Gestart door Oscarvan, 27-02-2011 06:34 u

Vorige topic - Volgende topic

Oscarvan

Een club lid bood of het forum een koolzuur fles met ventiel aan voor weinig. Ik stond rond de middag op zijn stoep en vertrok een half uur later met die fles... en een kilo Cascade hops dat hij al een tijdje in de vriezer had en niet ging gebruiken, ook voor halve prijs.

Toen ik liet slippen dat ik een vrieskist zocht als gist hok zei hij dat hij er net een aan een vriend verkocht had, voor € 35, en dat zelfde vriend nu brouwmeester werd in een stad te ver weg om de kist te verhuizen en dat hij hem weer kwijt wou. Een uur later zat hij in mijn laadbak (€ 35) en staat nu in de garage. Een externe thermostaat bestellen en ik heb een FERMENTATION CHAMBER voor twee emmers van 20 liter... 8)

Henielma

Dat is mooi, nu nog een bellenteller maken en Tcontrol en je hebt het voor elkaar.  ;)

Oscarvan

Citaat van: Henielma op 27-02-2011  10:14 uDat is mooi, nu nog een bellenteller maken en Tcontrol en je hebt het voor elkaar.  ;)

Een bellenteller? Heb ik. Ligt naast de vierkante gatenboor.

Hopmans

Citaat van: Oscarvan op 27-02-2011  22:53 uEen bellenteller? Heb ik. Ligt naast de vierkante gatenboor.
Die lopen het beste middels een gelijkstroom-trafo.

Oscarvan

janjansen

Hallo Oscarvan,

Dank voor het leerzame instruktiefilmpje.
Mocht je nog op zoek zijn naar een handzame temperatuurcontroler:

Deze kan ik wel aanraden.
Loopt op drie AA batterijtjes.
Geen omkijken naar.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.