Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Hoe 30 cl flesjes verzender per post?

Gestart door Joh, 06-02-2009 14:24 u

Vorige topic - Volgende topic

Joh

Beste medebrouwers,

Momenteel heb ik thuis meerdere brouwsels staan. Allen gebotteld in normale 30 cl flesjes met een kroonkurk erop. Nu wil ik meedoen met bierwedstrijden, bieren ruilen met andere hobbybrouwers en bieren cadeau doen.

Hoe kan ik deze het beste per post verzenden?
Voor wijnflessen is zat te koop, maar zijn er ook verpakkingen op de markt voor 30 cl flesjes?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 :weetniet:

MO

Goeie vraag, ik moet binnenkort ook wat flessen versturen. Ik zou zeggen een stevige doos en goed inpakken met noppenfolie en opvullen met kranten of zo. Volgens mij is hier niet standaard iets voor te koop. Iemand hier nog ideeen over?

Gerb

Ik heb 5x flessen opgestuurd naar Amerika. Ik wikkel de flessen in met noppenfolie (2x) en daar doe ik van die verpakkingschips (evt met kranten) omheen. Zorg ervoor dat de flessen niet kunnen schuiven en zorg dat de flessen niet in direct contact met de wand van de doos komen. Ik heb nog nooit een kapotte fles gehad.

glaasjebier

Ik zou eens gaan rondstruinen in de 'Action'. Hier kom je de gekste dingen tegen, zo ben ik al regelmatig mooie houten kistjes / mandjes tegengekomen waar met wat opvulspul (hebben ze daar ook) goed gebruik van is te maken. En het kost ook nog eens weinig.

Oscar

Citaat van: Joh op 06-02-2009  14:24 uNu wil ik meedoen met bierwedstrijden,

Voor wedstrijden hoef jij geen flessen te versturen.... ;)

New Ourb

Citaat van: Oscar op 06-02-2009  15:35 uVoor wedstrijden hoef jij geen flessen te versturen.... ;)
Zo slecht?

Joh

Rondstruinen in de 'Action'????  Euh kan je dat iets specifieker omschrijven?
Welke site? Link?

RobinB

Citaat van: New Ourb op 06-02-2009  16:21 uZo slecht ?

Nee, maar er zijn door het hele land inzamelpunten (meestal bij Gildes en brouwzaken)

Citaat van: Joh op 06-02-2009  16:34 uRondstruinen in de 'Action'????  Euh kan je dat iets specifieker omschrijven?
Welke site? Link?

De Action is een fysieke winkelketen IRL zeg maar ;D
Discounter die grote partijen goedkoop inkoopt.

www.action.nl
Was ook niet zo moeilijk he?
Maar je moet er toch héén ;)

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.