Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Podcast over bierbrouwen

Gestart door Thijs, 08-06-2006 13:08 u

Vorige topic - Volgende topic

ZzemutaHh

Citaat van: Henielma op 05-11-2009  22:21 uDie Brew Strong uitzendingen zijn erg interessant vind ik.
Jammer dat ik de temperaturen in F niet uit mijn hoofd kan vertalen naar  ┬║C. Maar hiervoor heb ik een tabel in de auto liggen.  :verbergen:

Is makkelijk :
1. je trekt er 32 vanaf                                    bv 100 -32 = 68
2. je neemt de helft van het resultaat              dus 68 wordt 34
3. je doet er 10% bij                                      34 + 3,4 = ongeveer 37

en dat klopt want 100 graden Fahrenheit is gedefinieerd als de lichaamstemperatuur van de mens, en was die niet 37 graden Celsius?

Henielma

Citaat van: ZzemutaHh op 23-11-2011  10:00 uIs makkelijk :
1. je trekt er 32 vanaf                                    bv 100 -32 = 68
2. je neemt de helft van het resultaat              dus 68 wordt 34
3. je doet er 10% bij                                      34 + 3,4 = ongeveer 37

en dat klopt want 100 graden Fahrenheit is gedefinieerd als de lichaamstemperatuur van de mens, en was die niet 37 graden Celsius?

Bedankt ZzenutaHh, maar zelfs 2 jaar na deze opmerking van mij vind ik dat rekenwerk tijdens het autorijden nog steeds erg lastig.
Tegenwoordig luister ik weinig van die podcasts. Gewoon eigenlijk te druk met andere dingen.

DanielK

Sinds vorige week het fenomeen podcast ontdekt. Het ziet er naar uit dat ik 10 jaar basic brewing radio moet mag inhalen. :nut: En nog vele ander podcasts over bier :biersmile: ;D

Fractus

Weet iemand of er ook Nederlandse podcasts zijn over bier(brouwen)? Staat me bij dat een van de brouwers van Vandestreek een podcast over bier had? Ik zoek nog wat leuke podcasts om naar te luisteren tijdens hersenloze taakjes.

Jacques

Citaat van: Fractus op 20-01-2022  13:58 uWeet iemand of er ook Nederlandse podcasts zijn over bier(brouwen)? Staat me bij dat een van de brouwers van Vandestreek een podcast over bier had? Ik zoek nog wat leuke podcasts om naar te luisteren tijdens hersenloze taakjes.

Kijk/luister naar https://soundcloud.com/podjebier

Fractus

Bedankt! 112 nieuwe podcasts om te luisteren, dat gaat lekker!

Erny

Ronald Giphart en Ronald van de Streek bespreken verschillende bieren met vaak een BN-er erbij

https://fuckwijn.nl/

JanEric

Veel info over en van brouwers, en over bierstijlen.
https://bierradio.nl/podcasts/

Jeroen76

Deze is ook wel geinig, in aflevering 2 mocht ik mijn zegje doen en in de derde werd onze Aalscholver Wit geproefd. Helaas zijn ze door corona even stilgevallen.

Gr. Jeroen

Fractus

Bedankt allen, ik ga er zeker even naar luisteren allemaal!

Vergelijkbare Topics (7)

17329

Reacties: 9
Gelezen: 4782

43202

Reacties: 9
Gelezen: 1888

9550

Reacties: 12
Gelezen: 4069

30643

Reacties: 44
Gelezen: 11859

25-01-2016 11:55 u
door homoeccentricus
27590

Reacties: 1
Gelezen: 1412

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.