Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Bierbrouwen uitzenden op YouTube (live)

Gestart door Snotje, 02-10-2018 16:21 u

Vorige topic - Volgende topic

Berend Postema

Succes!  Als ik tijd heb ga ik even kijken ^-^

haicoterbeek

Erny

Citaat van: haicoterbeek op 06-10-2018  15:13 uWat is het adres van die stream?
Deze is nog niet on-line gegaan.

Wildor

Zijn live! Check openingspost voor de link.

Succes mannen (en aanhang en kids)

KevinMulder

Succes!

Voor de mensen die hier zoeken:

Heisenberg

Wanneer jullie de link openen in Youtube kunnen jullie reageren...

Erny

Snotje

Poe! Nog ff koken. Kan dat op 2500 W?

Erny

Citaat van: Snotje op 06-10-2018  20:49 uPoe! Nog ff koken. Kan dat op 2500 W?
Ik kook rond de 2100 a 2200 W bij 20 liter.

Ik hou jullie vandaag een beetje in de gaten vandaag.
Hard werken he:)
wel 90 minuten koken!!!

Snotje

Bedankt allemaal.! Dit was super lachen!

Heisenberg

Citaat van: Erny op 06-10-2018  21:16 uIk kook rond de 2100 a 2200 W bij 20 liter.

Ik hou jullie vandaag een beetje in de gaten vandaag.
Hard werken he:)
wel 90 minuten koken!!!
Was best lachen.

Snotje

Het brouwsel is vrolijk aan pruttelen.. De gisting is op gang!

Wildor

Mooi! En nu het moeilijkste.... wachten!

Was leuk om dit live mee te beleven.
Met deze ervaring op zak zal de volgende brouwdag ongetwijfeld nóg beter gaan   ???

Erny

Citaat van: Snotje op 07-10-2018  10:56 uHet brouwsel is vrolijk aan pruttelen.. De gisting is op gang!
Met wat ik heb gezien dan gaat het een prima biertje worden. Goed weekend nog daar

Heisenberg

Citaat van: Snotje op 07-10-2018  10:56 uHet brouwsel is vrolijk aan pruttelen.. De gisting is op gang!
Mooi man! Dat komt helemaal goed. Let maar op. Over een dag of 10 bottelen en dan genieten hè!!!!  :brouwen: :brouwen: :biersmile: :biersmile: :proost: :proost:

En ja, het aller aller moeilijkste is het wachten.

Snotje

Haha ja komt vast goed alleen is de uitzending geblokkeerd door auteursrechten claim. Heel toepasselijk was het 'keep on rocking in the free world' dat het probleem gaf.

hansHalberstadt

Citaat van: Snotje op 07-10-2018  15:24 uHaha ja komt vast goed alleen is de uitzending geblokkeerd door auteursrechten claim. Heel toepasselijk was het 'keep on rocking in the free world' dat het probleem gaf.
Bedoel je omdat je dat toevallig 3 kamers verderop afspeelde?

Snotje

Citaat van: hansHalberstadt op 07-10-2018  16:18 ubedoel je omdat je dat toevallig 3 kamers verderop afspeelde?

Nou we hadden ff zo'n bluetooth speaker aanstaan...

hansHalberstadt

Citaat van: Snotje op 07-10-2018  16:36 uNou we hadden ff zo'n bluetooth speaker aanstaan...
Dan zit er dus muziekherkenningssoftware in het systeem. (Ik neem aan dat er niet iemand de hele dag mee zit te luisteren)
Wel jammer want anders hadden we de gisting ook mooi kunnen volgen. Zag het trouwens bijna overkoken, maar toen kwam er iemand net op het juiste moment binnen om het deksel op te tillen. Is mij al iets te vaak gebeurt thuis dus ben zeer alert..

Heisenberg

Citaat van: hansHalberstadt op 07-10-2018  16:42 uDan zit er dus muziekherkenningssoftware in het systeem. (Ik neem aan dat er niet iemand de hele dag mee zit te luisteren)
Wel jammer want anders hadden we de gisting ook mooi kunnen volgen. Zag het trouwens bijna overkoken, maar toen kwam er iemand net op het juiste moment binnen om het deksel op te tillen. Is mij al iets te vaak gebeurt thuis dus ben zeer alert..
Daarom loop ik niet weg.

Snotje

Ik ga mijn volgende brouwdag ook uitzenden wegens groot succes, ik vind het echt heel leuk om het op deze manier te doen. Er zijn continu tussen de 10 en 15 kijkers geweest gedurende 9 uur. De stream is door 255 unieke IP adressen bezocht. De volgende keer met meer (goede) camera's, de laptop camera was niet briljant laatste keer maar de losse camera was prima volgens mij. De volgende keer brouw ik vanuit mijn garage, ik heb daar vorige week een aanrecht gemaakt maar ik moet nog even betere verlichting maken dan die oude TL die er hangt.

Snotje

Citaat van: hansHalberstadt op 07-10-2018  16:42 u.. . Zag het trouwens bijna overkoken, maar toen kwam er iemand net op het juiste moment binnen om het deksel op te tillen. Is mij al iets te vaak gebeurt thuis dus ben zeer alert..

We keken in de andere kamer ook naar de livestream dus hielden het wel een beetje in de gaten ;) maar volgende keer lopen we niet meer weg... Dat is beter alleen hadden we daar wat andere verplichtingen

hansHalberstadt

Citaat van: Snotje op 07-10-2018  21:14 uWe keken in de andere kamer ook naar de livestream dus hielden het wel een beetje in de gaten ;) maar volgende keer lopen we niet meer weg... Dat is beter alleen hadden we daar wat andere verplichtingen
Als jij kon zien wat ik kon zien was het ook goed genoeg. Dus het was geen toeval dat een van jullie precies op het juiste moment binnenkwam.

Snotje

Citaat van: hansHalberstadt op 07-10-2018  21:27 uals jij kon zien wat ik kon zien was het ook goed genoeg. Dus het was geen toeval dat een van jullie precies op het juiste moment binnenkwam.

Ja ik keek in de chat.. En iemand riep 'alarm' hahahaha

Vergelijkbare Topics (7)

39463

Reacties: 5
Gelezen: 2093

24694

Reacties: 5
Gelezen: 3248

05-01-2014 22:26 u
door orangeloo
12648

Reacties: 10
Gelezen: 3333

40583

Reacties: 51
Gelezen: 21280

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.