Probleem met het niet kunnen inloggen is opgelost

Gestart door Jacques, 28-07-2022 17:28 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Het heeft een tijd geduurd voordat de oorzaak van het probleem van het plotseling niet meer kunnen inloggen op het forum was achterhaald. Met hulp van derden is het gelukt de oorzaak te vinden.

Het probleem zat hem in de serverinstellingen. Deze zijn nu aangepast. Om de oorzaak van het probleem te vinden zijn alle modificaties van het forum uitgezet. De komende tijd zullen ze 1 voor 1 weer aangezet worden. Tussentijds zal steeds gekeken worden of alles blijft werken.

Excuses voor het ongemak.

seed7

Mooi. Maar wat een "gepruts" toch allemaal.

ingo

broeder

Citaat van: Jacques op 28-07-2022  17:28 uExcuses voor het ongemak.
Excuses ?
Voor pech zijn excuses toch nergens voor nodig...
groet, broeder Willem

Jacques

Als het goed is werkt het forum nu weer als vanouds.

Citaat van: seed7 op 28-07-2022  18:51 uMooi. Maar wat een "gepruts" toch allemaal.

Omdat het forum weer helemaal opnieuw is geïnstalleerd, is alles hopelijk veel stabieler.
Maar het is inderdaad wel een gedoe...

Overigens ben ik achter de schermen bezig met een aantal aanpassingen van de site (dus niet het forum). Dat is best veel werk waarbij het ook veel uitzoeken is. Als er forumleden zijn die veel ervaring hebben met WordPess, de plugin BetterDocs en andere plugins voor een goede performance en bereid zijn om een handje te helpen hoor dat graag.

Ik wil mij vooral richten op de inhoud van de vernieuwde site met veel aandacht veel gestelde vragen en meer diepgaande achtergrond informatie. Het idee is dat Hobbybrouwen.nl 2.0 gevoed wordt vanuit het forum.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.