Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Als er één schaap over de dam is...

Gestart door Oscar, 08-12-2006 12:17 u

Vorige topic - Volgende topic

Oscar

Ik weet niet precies wie er nu mee begonnen is. Volgens mij was ik het, maar dat is niet interessant.
Ik merk dat steeds meer forummers in hun profiel aangeven wat ze nog aan bier hebben staan, wat de status is van hun brouwsels en wat de volgende geplande brouwdag is. 

Ik wou even melden dat ik dit een zeer leuke ontwikkeling vind  :hoera: :hoera: Erg leuk om dat van iedereen een beetje bij te houden.

Ik wil anderen ook aanmoedigen dit te doen!

Groeten en gezondheid
Oscar

Hopmans

CiteerIk wou even melden dat ik dit een zeer leuke ontwikkeling vind. Erg leuk om dat van iedereen een beetje bij te houden.

Ik wil anderen ook aanmoedigen dit te doen!

OK

:degroeten:

Hopmans

0 
          0
        0        _____
      _H_____|[]  |
     (__________|
        OO     OOO
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tsjerk

Goed idee Oscar, bij dezen toegevoegd.

En nu iedereen een foto van z'n eigen kop er nog bij. (en eventueel van ......... Tja wat willen we eigelijk allemaal weten...... of niet)

:degroeten: Tsjerk

MO

Ik weet niet of ik er blijer van wordt de ganse tijd naar mijn eigen hoofd te kijken.

Jacco

Citaat van: MO op 08-12-2006  13:20 uIk weet niet of ik er blijer van wordt de ganse tijd naar mijn eigen hoofd te kijken.

Of wij  :verbergen:

Oscar

Citaat van: MO op 08-12-2006  13:20 uIk weet niet of ik er blijer van wordt de ganse tijd naar mijn eigen hoofd te kijken.

ik twijffel ook of wij daar blijer van worden.... :D :D :D (dit was een open deur). Ik vond dat schattige tekeningetje toch leuker... ;)

Groeten en gezondheid
Oscar

Tsjerk

Drents Hopbier

Zal op werkdagen de chef ook niet leuk vinden  :neenee:

Hopbier

Sjaak

Gelukkig ben ik niet te herkennen op de foto. :hoera:
Hoppie wat zie jij er groen uit, toch teveel koriander gebruikt van Niels/ :dansen:

Hopmans

Foei Sjaak, geen grapjes maken over mijn uiterlijk.  :neenee:
Alle hopbellen zijn groen.  :lessmile:
Ik sta tenminste al vanaf 2004 met mijn kop op het forum.  ;)

Sjaak

Alle hopbellen zijn groen.  :lessmile:
Ik sta tenminste al vanaf 2004 met mijn kop op het forum.  ;)

tja en dan zeggen dat ik een ouwe l... ben  :dansen: :dansen:

bedoel je zo'n grote filterdoek zoals jij gebruikt bij het overgieten van de kookpan naar je gistvat?

Hopmans

Yep, ze kosten een paar centen, maar gaan jaren mee.

Sjaak

ik filter gewoon de grote delen eruit met een grote trechter .
zie je zaterdag wel.

Hopmans

Tsjerk

Hé Jip en Janneke, wordt het brouwen of gezellig drinken en wat kliederen

Hopmans

Ik vrees het laatste.  :-\  :)       samenvol

Sjaak

sorry tsjerk,
we gaan alweer verder met drinken :dansen:

Caspar

Hoi Hoi,

Ik persoonlijk had het die voettekst ook een beetje afgekeken van buitenlandse fora, daar is het heel gebruikelijk. Het is leuk om te zien wat de forummers op voorraad hebben en willen gaan brouwen, het laat maar eens zien hoe druk wij bezig zijn met onze hobby!

Ik ben niet zo fan van het plaatsen van mijn foto, dit omdat ik toch een beetje anoniem wil blijven (de harde kern van het forum kent mij toch wel  ;D)

Jacques

De voetteksten mogen niet te groot worden vind ik. En zeker ook geen afbeeldingen bevatten.
Je krijgt namelijk dat hierdoor de inhoud van het forum in het gedrang komt.

We hebben een tijd terug het teken van het geslacht van de leden weggehaald mede omdat deze onnodig ruimte in beslag nam in het overzicht van de berichten.

Bij deze stel ik als regel in dat de voettekst niet langer mag zijn dan 4 regels en dat geen afbeeldingen opgenomen mogen worden.

MO

Is Hoppies treintje een afbeelding? Weg met dat ding, Hop!

Oscar

Citaat van: MO op 08-12-2006  18:36 uIs Hoppies treintje een afbeelding?

Nee !! en ik ben voor !! Treintje mag blijven...(voorlopig dan..tot de nieuwe dienstregeling  :D :D ).

Groeten en gezondheid
Oscar

Jacques

Heel eerlijk gezegd vind ik het treintje niet erg bierig. En ook behoorlijk afleiden.

Oscar

Citaat van: Jacques (jacbier) op 08-12-2006  19:39 uHeel eerlijk gezegd vind ik het treintje niet erg bierig.

\              /
  \           /
  |          |
  /           \
 |             |
  \_______/
       ||
       ||
    ------

Hopmans

Dit wel  ;D

Zoals men kan zien is de trein geen afbeelding, maar tekst.
Nu voldoet de tekst aan <= 150 karakters.
Bierachtig lukt niet, omdat voor de bierwagons meer karakters nodig zijn.

Vergelijkbare Topics (7)

38265

Reacties: 6
Gelezen: 3902

11736

Reacties: 9
Gelezen: 6211

44576

Reacties: 11
Gelezen: 671

25926

Reacties: 32
Gelezen: 16700

35570

Reacties: 11
Gelezen: 4035

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.