Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Sluiten van een topic

Gestart door Ronnie, 03-02-2009 15:42 u

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie

Kan men een topic tijdelijk sluiten?

Je wil  om reden van overzichtelijkheid, terwijl bv een test een periode lopende is, voorkomen dat er allerlei gepalaber er zich tussen je berichten nestelt.

Kan men zijn topic zomaar sluiten en na pakweg 14 dagen weer openen?

Ronnie.

Oscar

Dat sluiten kan wel, als maker van een draadje... maar "ongrendelen" (ontsluiten  :clownsmile: ?) dat weet ik niet...

Adrie

Dat moet je dan aan een beheerder vragen.

Ronnie

OK, niet tijdelijk dus oftewel via een beheerder.

Ik zal gemakshalve mijn ding anders oplossen, dan kan iedereen nog steeds z'n comments ertussen proppen:

Gewoon verder doen met mijn draad (de korrel op de korrel) en nadien, als alle results gekend zijn in een apart nieuw draadje, eventueel als download pdf'je  een opgeschoonde samenvatting maken.

Jacques

Citaat van: Oscar op 03-02-2009  15:48 uDat sluiten kan wel, als maker van een draadje... maar "ongrendelen" (ontsluiten  :clownsmile: ?) dat weet ik niet...

Volgens mij kan degene die het recht heeft een draad te sluiten deze ook weer heropenen. Ik zal het zo even uittesten.

Oscar

Wie heeft de Draad "Wat drink je nu ?" opslot gedaan ?? En waarom ??  :weetniet: :weetniet:

orangeloo

Dat vroeg ik mij ook al af,  :weetniet:
Omdat ik de laatste was, was ik al bang dat het aan mij lag :-[
Maar dat kan toch niet??

Oscar

Citaat van: orangeloo op 12-02-2011  22:01 uMaar dat kan toch niet??

Jij moet dat niet kunnen.

Albertus

Citaat van: Oscar op 12-02-2011  21:58 uWie heeft de Draad "Wat drink je nu ?" opslot gedaan ?? En waarom ??  :weetniet: :weetniet:

Dat is toch de persoonlijke draad van VEMP? ;D

Bert

Jacques

Citaat van: Albertus op 13-02-2011  10:03 uDat is toch de persoonlijke draad van VEMP? ;D

Dat topic wordt regelmatig opgeschoond. Zo verandert de topic starter.

Het op slot zetten van het topic zal per ongeluk gebeurd zijn. Het probleem is al door een andere beheerder of door VEMP opgelost.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.