Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Forumuitje 2011

Gestart door Caspar, 19-11-2010 15:52 u

Vorige topic - Volgende topic

Waar gaat jouw voorkeur naar uit voor het forumuitje 2011?

Brouwerij de Praght, Dronten.
Brouwerij de Drie Ringen, Amersfoort.
Brouwerij de Pelgrim, Rotterdam.
Brouwerij Jopen, Haarlem.

Rowan Huigen

Even een voorzichtige vraag van mij. Mijn vriendin lust ook graag een biertje maar ik heb zo het vermoeden dat dit een zuivere aangelegenheid is voor mannen of vergis ik me hierin?

Zo ja, help me dan met goede argumenten om dit mijn lieve vriendin duidelijk te maken.

Gr. Rowan  :brouwen:

William

Iedereen is welkom. Misschien komt Kleine Schriek ook wel of misschien ook wel andere partners?

Passie voor bier(brouwen) is wat ons bindt.

Oscar

Citaat van: Rowan Huigen op 03-12-2010  22:42 uEven een voorzichtige vraag van mij. Mijn vriendin lust ook graag een biertje maar ik heb zo het vermoeden dat dit een zuivere aangelegenheid is voor mannen of vergis ik me hierin?

Gewoon meenemen hoor !! Kleine_Schriek gaat toch ook gewoon gewoon mee ? Tot op heden is het wel een mannen aangelegenheid. Maar ik zeg : Een paar kippen in een hanenhok kan geen kwaad  ;D ;D

JWVG

Helemaal eensch met William. Als je van een biertje houdt, ben je welkom  :biersmile:. Je kunt veel zeggen over de omgangsvormen op het forum de laatste tijd, maar sexistisch zijn we in ieder geval niet  :).

:degroeten: JW.

hilco

Misschien een stomme vraag maar wat zijn de kosten kon dat nergens zo snel terug vinden.
En zou ik mijn pa mee mogen nemen die houdt wel van een lekker apart biertje.

En ohja al een indicatie van wanneer het plaats zou moeten vinden.

Jacques

Citaat van: hilco op 17-01-2011  23:18 uMisschien een stomme vraag maar wat zijn de kosten kon dat nergens zo snel terug vinden.
En zou ik mijn pa mee mogen nemen die houdt wel van een lekker apart biertje.

En ohja al een indicatie van wanneer het plaats zou moeten vinden.

Zie dit topic.

hilco

:( Helaas 29-1 gaat hem niet worden voor mij...    Moeder jarig... Drink daar wel een extra biertje dan weliswaar minder apart ben ik bang mar het zij zo. Volgende keer beter...

Vergelijkbare Topics (3)

12231

Reacties: 18
Gelezen: 13182

16490

Reacties: 7
Gelezen: 7693

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.