Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Dagvers bier. Commerciële blabla of niet?

Gestart door Sisters, 18-11-2015 23:34 u

Vorige topic - Volgende topic

Sisters

Hoi.

Vast wel gezien, de reclame over 'dagvers' bier. Als verkooptruc kan ik het wel begrijpen, maar verder lijkt het mij flauwe kul van de bovenste plank :nut:. Wat zegt het Nederlandse publiek?

rajd

Citaat van: Sisters op 18-11-2015  23:34 uHoi.

Vast wel gezien, de reclame over 'dagvers' bier. Als verkooptruc kan ik het wel begrijpen, maar verder lijkt het mij flauwe kul van de bovenste plank :nut:. Wat zegt het Nederlandse publiek?

Tja, het is zeker waar dat bier veroudert. Hoe erg dat is hangt een beetje af van het soort bier - er zijn mensen die bij oud bier zweren (vooral donkere / zware bieren). Over het algemeen denk ik wel dat de consensus is dat vers bier het lekkerst smaakt, al helemaal waar het gaat om lichte en hoppige bieren.

Dat gezegd hebbende... van Heineken lijkt me dit niet dan een handige marketingtruc. Ik zou niet weten welke smaken een Heineken bier zou kunnen verliezen na enkele weken of maanden... Iets wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken he?

Battum80

Ik denk dat je het Nederlandse publiek niet mag vergelijken met een hobbybrouwer in deze. Moet je elke reclame niet met een korreltje zout nemen... ;)

rvvliet78

Citaat van: rajd op 19-11-2015  00:07 u... Iets wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken he?

Gniffel... Hier sla je de spijker op de kop.

Dirtbag

Dus eerst gieten ze die meuk in een groene fles zodat de hop sneller veroudert en daarna drukken ze er een er een "dronkenzwerverszak" omheen en zetten ze er een kortere houdbaarheidsdatum op en vragen er twee keer zoveel voor.

daaaggggg Heneuken bier ;)

db

Oscar

Adbrouwt

Citaat van: Oscar op 19-11-2015  21:18 uGrolsch Dagvers

;D ;D ;D
Grolsch is Afrikaans. Nee geef mij maar Amsterdam. Beetje galm eronder en je hoort Johnny Jordaan in je hoofd. Natuurlijk is het een marketing truc, maar wel onze marketing truc  ;)

Vergelijkbare Topics (7)

38334

Reacties: 3
Gelezen: 1829

20989

Reacties: 12
Gelezen: 5282

8348

Gestart door Hopmans

Reacties: 14
Gelezen: 7384

32957

Reacties: 13
Gelezen: 3697

23747

Reacties: 11
Gelezen: 9058

12566

Reacties: 1
Gelezen: 3498

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.