Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Huren tapinstallatie voor thuisbrouwsels?

Gestart door JWVG, 08-07-2008 10:00 u

Vorige topic - Volgende topic

JWVG

Ha mensen,

Even een snel vraagje: ik ga binnenkort met een AIO een biertje brouwen voor haar promotiefeest. Het leek me wel leuk om voor de gelegenheid eens iets te tappen. Maar zelf een tapinstallatie gaat me veel te ver. Kan ik gewoon een tapinstallatie (met zo'n echte fust en zo) huren, en dan zelf alleen fusten regelen om mijn bier in te doen? Of flippen verhuurbedrijven helemaal als je thuisbrouwsels gaat tappen in hun installatie?

:degroeten: JW.

Adrie

Ik heb bij een slijter wel eens een tapinstallatie gehuurd en daarmee 20 liter zelfbrouw witbier getapt. Ik kon de tapinstallatie gewoon huren zonder een fust erbij te kopen.

MO

Mijn koeler is vorige week overleden, anders had je mijn installatie gratis mogen lenen. Ik ben bezig een nieuwe tapinstallatie te kopen, ik wil zoiets als op onderstaande foto. De nieuwprijs van rond de 800 euro schrikt me behoorlijk af, maar ondernemen is investeren toch? Iemand nog tips voor een koopje?

Ik weet niet wanneer het feest is, maar ik verwacht dat ik ergens na de zomer wel in het bezit ben van zoiets als hieronder. Dan mag je die ook wel huren, als je daarvoor een ritje naar Berghem over hebt.

JWVG

Ha Martin,

Het duurt nog wel eventjes, in ieder geval na de zomer. Dus ik ben zeer ge├»nteresseerd  in je aanbod!

Wat moeten trouwens nog wel even kijken wat de mogelijkheden zijn- zo'n feest moet natuurlijk wel ergens gegeven worden waar je zelf mag tappen.

Groetjes, JW.

Oxhead

Mo bij brouwerij Klein Duimpje zijn ook nieuwe taps te koop. Een paar weken terug nog eentje aangeschaft met 3 tapkranen (tafelmodel waterkoeler) . Hij staat ook op marktplaats.

:degroeten: Marco

JWVG

Citaat van: MO op 08-07-2008  10:15 uMijn koeler is vorige week overleden, anders had je mijn installatie gratis mogen lenen. Ik ben bezig een nieuwe tapinstallatie te kopen, ik wil zoiets als op onderstaande foto. De nieuwprijs van rond de 800 euro schrikt me behoorlijk af, maar ondernemen is investeren toch? Iemand nog tips voor een koopje?

Ik weet niet wanneer het feest is, maar ik verwacht dat ik ergens na de zomer wel in het bezit ben van zoiets als hieronder. Dan mag je die ook wel huren, als je daarvoor een ritje naar Berghem over hebt.

Ha Martin,

het is nu (ruim) na de zomer - heb je inmiddels zo'n installatie? Ik ben zeker geinteresseerd in huren, evt. ook van een paar fusten.

:degroeten: JW

MO

Ik heb inderdaad de dubbelkranige droogkoeler gekocht. Heb hem al een paar keer gebruikt, hij bevalt prima. Wil je fusten huren of begrijp ik je nu verkeerd?

RobinB

Volgens mij wil JW jouw tapinstallatie huren...?
;D

JWVG

Vergelijkbare Topics (7)

40972

Reacties: 0
Gelezen: 630

31173

Gestart door homoeccentricus

Reacties: 0
Gelezen: 1085

22-03-2016 14:21 u
door homoeccentricus
21410

Reacties: 3
Gelezen: 2008

34530

Reacties: 3
Gelezen: 2363

26440

Gestart door seed7

Reacties: 6
Gelezen: 2414

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.