Het forum steunen via Bol.com hoe werkt dat?

Gestart door Hai, 18-12-2011 12:16 u

Vorige topic - Volgende topic

Hai

Jacques

Heel simpel. Je doet een bestelling bij Bol.com via de advertenties en links op de site of het forum. Op deze manier een boek bij Bol.com bestellen kost je niets extra.

Bij de link zit een code die de bestelling koppelt aan het forum. Door Bol wordt een provicie betaald. En met die provicie wordt het forum betaald, de domeinnamen, de wiki-site enzovoort.
Verder gaan de zo nu en dan de beheerders op pad waarbij ze natuurlijk het ook hebben over de gang van zaken op het forum. In het verleden is Oscar ondersteunt bij de ontwikkeling van BrouwVisie.

In de toekomst wil ik de inkomsten van Bol.com en de Google advertenties wat breder inzetten voor bijvoorbeeld het bekostigen van experimenten door anderen en een hobbybrouwersbijeenkomst. Het vervelende is dat je sneller geld kunt uitgeven dan verdienen. 

David Steeman

Kan je hier ook een link posten? Ik gebruik ad-block dus zie de advertenties niet, maar wil wel mijn aankopen bij bol.com via het forum doen.

brouwmus

Citaat van: waaslandwolf op 02-05-2014  06:59 uKan je hier ook een link posten? Ik gebruik ad-block dus zie de advertenties niet, maar wil wel mijn aankopen bij bol.com via het forum doen.

Even proberen:

http://partnerprogramma.bol.com/click/click?p=1&t=url&s=691&url=http://www.bol.com/nl/index.html&f=TXL&subid=allesBol&name=forum

Groet,
John

Jacques

Citaat van: waaslandwolf op 02-05-2014  06:59 uKan je hier ook een link posten? Ik gebruik ad-block dus zie de advertenties niet, maar wil wel mijn aankopen bij bol.com via het forum doen.

Heel mooi dat je langs deze weg het forum wit steunen.

Het werkt via links en een advertentie daarom denk ik dat je ad-blocker de regel
"Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com"
die aan de bovenkant van elke pagina staat wel laat zien.

technics

Shit, als ik dit topic 1 dag eerder had gelezen had ik de cadeaus van mijn vriendin ook via die link gekocht :/ Naja zal er vanaf nu aan denken! Mooie manier om het forum te steunen :)

Jacques

Citaat van: technics op 11-06-2014  20:37 uShit, als ik dit topic 1 dag eerder had gelezen had ik de cadeaus van mijn vriendin ook via die link gekocht :/ Naja zal er vanaf nu aan denken! Mooie manier om het forum te steunen :)

Bedankt dat je de volgende keer een bestelling bij Bol.com wilt doen via de forumlinks. Het kost je geen cent extra maar levert wel wat op voor het forum...

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.