Stemmen: Brand bierbrouwwedstrijd commercial genomineerd voor Gouden Loeki!

Gestart door Jacques, 11-09-2013 12:04 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Van Coen Dekker ontving ik de volgende mail:

Beste hobbybrouwer,

Goed nieuws! De commercial zoals die op Discovery Channel afgelopen augustus draaide is genomineerd voor een gouden loeki! Een mooi compliment aan jullie en Brand! 

Het zou natuurlijk fantastisch zijn als deze commercial meedingt naar de finale van de Gouden Loeki awards! Daarvoor moet echter eerst gestemd worden. En uiteraard zou ik jou willen vragen of je dit zou willen doen.

Stemmen kun je op:

http://www.welovereclame.nl/gouden-loeki

Als we bij de laatste 3 zijn, gaan we door naar de volgende ronde. Hopelijk wil jij stemmen op onze commercial!

Alvast enorm bedankt!

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Coen Dekker
Beer Image Manager
Marketing

Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen wat mijn stemadvies is...

hobbybob

Fripel

Adrie

Tip: om de Brand spot meer kans te geven op de overwinning, is het raadzaam om je tweede en derde voorkeur te geven aan spotjes waarvan je denkt dat die geen kans maken.  >:D

bierhenkie

krek zat

Zooms

Citaat van: Jacques op 11-09-2013  12:04 uVan Coen Dekker ontving ik de volgende mail:

Het zou natuurlijk fantastisch zijn als deze commercial meedingt naar de finale van de Gouden Loeki awards! Daarvoor moet echter eerst gestemd worden.

Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen wat mijn stemadvies is...

Aiii. Dit lijkt toch op een stemadvies en dat  op dit forum. :leren: Maar ja: geen politiek dus toegestaan, wel een beetje reclame, maar dat is voor de goede zaak... :denken: Maar natuurlijk gaan we voor het bierbrouwen de strijd aan!

Mijn stem heb je. Tip: Als je ook via je smartphone stemt, en die van je vrouw en je kinderen heb je weer een paar stemmen extra!

dennisbier

René K

William

Gelukkig staat mijn werkgever er deze maand niet tussen anders was ik in gewetensnood gekomen. Dus gestemd op de Brand-commercial.

Wybe

Canis Lupus

jwestra

Gedaan. Dit soort initiatieven moeten we natuurlijk stimuleren.

Vergelijkbare Topics (7)

4147

Reacties: 5
Gelezen: 2784

27-07-2006 06:30 u
door Mister Heineken
19489

Reacties: 5
Gelezen: 1846

35263

Reacties: 14
Gelezen: 4180

18315

Reacties: 11
Gelezen: 5934

34413

Reacties: 14
Gelezen: 3322

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.