Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Opslag vaten voor mout

Gestart door JeroenCV, 02-05-2007 11:00 u

Vorige topic - Volgende topic

JeroenCV

Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar wat plastic vaten waarin ik mijn mouten kan opslaan. Wie weet een mooi adresje?

groet
Jeroen

Eduard

Probeer eens de snackbar om de hoek, voor plastic emmers waar mayonaise in heeft gezeten. Goed afsluitbaar en gratis. Maar als je groter brouwt heeft IKEA of Kwantum misschien wel wat liggen aan plastic opbergdozen.

Johannes

Voor je basismouten zou je bij van der Kooij een statiegeld ton kunnen bestellen. Zeer mooie vaten! (25kg)

Johannes

Ik dacht dat 'ie niet op de site stond maar toch:

En dat voor €16.50

JeroenCV

Juist, dat is wat ik zoek!! dank je Johannes! :elifant:

MO

Stuur schaepekop eens een PB. Hij heeft 22 liter vaten in de aanbieding voor een euro of zes.

JeroenCV

Citaat van: MO op 02-05-2007  12:49 uStuur schaepekop eens een PB. Hij heeft 22 liter vaten in de aanbieding voor een euro of zes.

Zijn dat dan zulk soort vaten?

Johannes

Deze vaten zijn 50 liter.

JeroenCV

Hoeveel liter is 25 kg mout  :denken:

Arjan

Voor 25kg mout heb je zeker een 50 l vat nodig.

Van der Kooy heeft nog altijd de aanbieding 10 kg mout met een Curtec (curver) vat. Ik gebruik ze zelf naar grote tevredenheid.

Schaepekop

Heren brouwers,

Ik heb inderdaad een partij vaten op het oog.
Ik wil daar een 10 tal gaan halen in Zwolle voor mijzelf.
Via Jan P, voorzitter van de Deltabrouwers is er een mail in omloop gebracht die eigenlijk bestemd was voor de leden van het gilde van de Deltabrouwers en het Walchers gilde.

Ik heb voorgesteld om uitsluitend voor de leden deze tonnetjes mee te brengen omdat ik toch zou moeten rijden, ik kan genoeg van deze vaatjes op de kop tikken (ik denk wel tussen de 100 en 200 stuks.
Nu wil ik die wel opkopen als er voldoende belangstelling is, maar ben niet van plan om met een berg vaten over te gaan zitten.

Mensen die vaatjes willen kopen kunnen naar mij een e-mail sturen met het aantal stuks dat zij willen hebben en het bedrag van 6,5 euro per vat aan mij overmaken.
Per vat wordt 50 cent terug betaald als er in het totaal meer dan 50 van deze vaatjes bij mij zijn besteld (zie hieronder korting bij afnamen 50 st)
Denk er om vaatjes moeten dan zelf worden opgehaald in Oost-Souburg

Hebben de deksels een runberen ring? (ja)
Zijn de tonnetjes vervaardigd van levensmiddelen plastic? (ja)
Zijn deze tonnetjes nieuw of gebruikt?  ja ze zijn eenmalig gebruikt
Als ze gebruikt zijn wat heeft er in gezeten? (Pillen farmacie verpakt in plastic zakken in ton)
Korting bij afname van 50 stuks? (ja, dan 6 euro i.p.v. 6,50)

:degroeten: jan

PS merk van de vaten Curtec inhoud 22 liter

Drents Hopbier

Citaat van: Schaepekop op 02-05-2007  18:23 uHebben de deksels een runberen ring? (ja)
Zijn de tonnetjes vervaardigd van levensmiddelen plastic? (ja)
Zijn deze tonnetjes nieuw of gebruikt?  ja ze zijn eenmalig gebruikt
Als ze gebruikt zijn wat heeft er in gezeten? (Pillen farmacie verpakt in plastic zakken in ton)
Korting bij afname van 50 stuks? (ja, dan 6 euro i.p.v. 6,50)

Zijn deze vaatjes ook geschikt voor carbid-schieten  ;D

Hopbier

Schaepekop

@hopbier,

OK, chemicus, in jou geval wel ;D

Schaepekop

De eerste 25 stuks zijn besteld, wie maakt mijn wagen vol, zodat het de moeite is om naar Zwolle te rijden?
Let op het ONK wordt bij mij in de buurt gehouden, als je hier toch naar toe moet kun je even langs komen om ze op te pikken.

NonDrip

Is dit bij Blagden aan de Marsweg.

Schaepekop

Geen idee,

Waarom iets niet goed?

William

Citaat van: Drents Hopbier op 02-05-2007  20:36 uZijn deze vaatjes ook geschikt voor carbid-schieten  ;D

Hiervoor durf ik alleen maar de zware 40 liter melkbussen te gebruiken...... en natuurlijk de deksel er met een stuk jutezak er op hengsten  >:D. En om het organisch te houden urineren we op het carbid in plaats van een lullig plasje water er op te gieten

Drents Hopbier

Citaat van: William op 03-05-2007  09:15 uHiervoor durf ik alleen maar de zware 40 liter melkbussen te gebruiken...... en natuurlijk de deksel er met een stuk jutezak er op hengsten  >:D. En om het organisch te houden urineren we op het carbid in plaats van een lullig plasje water er op te gieten.

Zo hoort het ook. En mijn berichtje was alleen maar als grapje bedoeld. Ik denk dat zo'n vaatje alleen maar erg dik wordt, als er een vuurtje bij komt.

Hopbier

NonDrip

Citaat van: Schaepekop op 03-05-2007  08:28 uGeen idee,

Waarom iets niet goed?

Was zo maar even een opmerkende vraag  :clownsmile:
Niet dat ik weet.

http://www.pack2pack.com/#/About/

JeroenCV

Gisteren ben ik "even" naar Oost-Souburg gereden en heb de vaten opgehaald. Echt geweldige dingen. Ik ben er erg blij mee.

Jan, nog bedankt voor de koffie he!

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.