Citaatfunctie en emoticons werken niet op pc

Gestart door Jeukstaardt, 09-11-2015 19:34 u

Vorige topic - Volgende topic

Jeukstaardt

Het valt mij op dat wanneer ik op de pc berichten op het forum achterlaat ik de citaat functie niet kan gebruiken en dat ik de emoticons niet kan gebruiken als ik ze aanklik. Er verschijnt wel bijvoorbeeld een smiley wanneer ik deze typ, maar niet wanneer ik met de muis er 1 wil selecteren. Overigens op de ipad blijkt het wel allemaal te werken.
Is dit een bekend verschijnsel of weet iemand of en wat ik daar eventueel zelf aan kan doen?

brouwenier

Citaat van: Jeukstaardt op 09-11-2015  19:34 uHet valt mij op dat wanneer ik op de pc berichten op het forum achterlaat ik de citaat functie niet kan gebruiken en dat ik de emoticons niet kan gebruiken als ik ze aanklik. Er verschijnt wel bijvoorbeeld een smiley wanneer ik deze typ, maar niet wanneer ik met de muis er 1 wil selecteren. Overigens op de ipad blijkt het wel allemaal te werken.
Is dit een bekend verschijnsel of weet iemand of en wat ik daar eventueel zelf aan kan doen?
Je kunt stoppen met Microsoft Edge te gebruiken, als je dat gebruikt :)
Bij mij werkte dat in ieder geval niet, terwijl het in Chrome en Firefox allemaal prima werkt.

Jacques

Citaat van: Jeukstaardt op 09-11-2015  19:34 uIs dit een bekend verschijnsel of weet iemand of en wat ik daar eventueel zelf aan kan doen?

Nee, dat is geen bekend verschijnsel.
(Dit bericht is geschreven met een PC.  :clownsmile: Ik gebruik overigens Firefox.)

Jeukstaardt

Ik gebruik inderdaad (sinds kort) Microsoft Edge.
Ik ga het eens met een andere browser proberen! Dank!

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.