Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Bierpro vanaf nu zonder key

Gestart door hansHalberstadt, 04-03-2007 22:48 u

Vorige topic - Volgende topic

hansHalberstadt

Het brouwprogramma Bierpro3.1 is zeer binnenkort volledig functioneel te downloaden van de triple-W site :www.triple-w.org. (Je hebt dus geen key meer nodig en het programma is gratis) De volgende update Bierpro 4.0 (verwachting over enkele maanden) zal diverse nieuwe toevoegingen hebben, zoals refractometer bepalingen en diverse alcohol berekeningen, waaronder die van Promash, maar ook nog een aantal meer.

Hans Halberstadt.

hansHalberstadt

Citaat van: hansHalberstadt op 04-03-2007  22:48 uHet brouwprogramma Bierpro3.1 is zeer binnenkort volledig functioneel te downloaden van de triple-W site :www.triple-w.org. (Je hebt dus geen key meer nodig en het programma is gratis) De volgende update Bierpro 4.0 (verwachting over enkele maanden) zal diverse nieuwe toevoegingen hebben, zoals refractometer bepalingen en diverse alcohol berekeningen, waaronder die van Promash, maar ook nog een aantal meer.

Hans Halberstadt.

Sinds vandaag is vanaf de site van Triple-W de volledige versie van Bierpro (geen key meer nodig) te downloaden, alsmede een demo programma over Bierberekeningen., dit naar aanleiding van een lezing. (nieuw, geeft de invloed van alle stappen in het brouwproces weer op de uitkomsten en gebruikt de nieuwste formules voor SG, Brix waarde, plato etc)

Beide programma's zijn vanaf nu te downloaden van de Triple-W site http://www.triple-w.org/free_downloads.htm 

Binnenkort (na de zomer) komen er enkele uitgebreide technische artikelen op de triple W site over Bierberekeningen en alcoholbepalingen waarin dit alles toegelicht zal worden.

Hans.

Oscar

Ik heb 'm vanavond ff gedownload en ik heb mijn "recentie"  hier neergezet.

Ik zie weinig veranderingen sinds ik ooit op een ONK (Toen in Arnhem, open lucht museum) een lezing heb bijgewoond en het programma op een CD gekocht heb.

Vergelijkbare Topics (4)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.