Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Inmaakketel van het merk weck

Gestart door jan G, 24-01-2007 10:24 u

Vorige topic - Volgende topic

jan G

Ik heb op marktplaats een elektronische inmaakketel van het merk weck gevonden. Mijn vraag is of deze ook geschikt is om te maischen? Heeft iemand hierop een antwoord ???

Henielma

Ja hoor die zijn prima geschikt als ze tenminste geemailleerd zijn of van roestvast staal zijn (RVS, Inox). De ketels die verzinkt zijn kan je niet gebruiken.

jan G

Deze is geemailleerd dus hij is geschikt. Dan ga ik er maar achter aan. Bedankt voor deze snelle reactie  :hoera:

Jos Groen

Als deze aan de binnenkant is beschadigd dan niet doen! Wort is zuur!

Sjaak

Ik gebruik ook een weck maar dan van rvs en maisch ermee.
Hoeveel moet hij kosten? want anders kun je toch beter een rvs kopen met temperatuur  instelling en tijd.
succes
Sjaak

Jacques

Citaat van: Jos Groen op 24-01-2007  10:55 uAls deze aan de binnenkant is beschadigd dan niet doen! Wort is zuur!

Hele kleine beschadigingen kunnen niet zo veel kwaad.

jan G

Ik kan hem waarschijnlijk kopen voor € 25. Ik zal wel goed in de gaten houden of hij beschadigd is. Ik zal wel even een foto van de binnenkant vragen om te kijken of hij beschadigd is of niet.  :pan:

Pingo

Hoi

Jan G, staat dat voor h.Gerritsen201 ??  ;D
Op marktplaats staat precies dezelfde weck ketel die ik ook gebruik, je moet even aanvoelen hoe snel hij op de thermostaat reageert, maar er valt goed in te maischen. Wel moet je goed roeren omdat het element ringvormig is en daardoor niet de hele bodem egaal verwarmt.    :pan:

Dick

jan G

h.gerritsen20 staat voor de naam van mijn vrouw Henriët en de 20 is omdat er al meerdere h.gerritsen zijn. Dus het ik kan er goed mee maischen! Ik ga mijn best doen om het te kopen.
 :proost2:

Herman

Een keer per jaar is dit apparaat voor ca € 40-50 nieuw bij de Lidl te koop, houd daar bij je bieding rekening mee.

jan G

Citaat van: Herman op 24-01-2007  13:36 uEen keer per jaar is dit apparaat voor ca € 40-50 nieuw bij de Lidl te koop, houd daar bij je bieding rekening mee.
Dank je wel voor deze informatie. Ik heb de ketel gekocht voor een mooi bedrag.
 :proost2:

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.