Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Lenx' etiketten

Gestart door Lenx, 19-01-2007 21:54 u

Vorige topic - Volgende topic

Lenx

Dag brouwers,

Het is zo ver, het etiket voor mijn eerste brouwsel is klaar en ik wil het jullie dan ook niet onthouden. Een burgus is ofwel een versterkte stad ofwel een militaire versterking/burcht/kamp. Geschiedkundigen zijn er zelf nog niet helemaal uit :) Ik ben van plan om dit etiket te gebruiken voor een serie brouwsels, zoals ook mijn volgende welk een amber bier is.

Bierke

Wow!! ziet er mooi uit!! En die brouwdatum print je er dan op of werk je met een stempel?
Met welk computerprogramma heb je je etiket gemaakt of laten maken? Ziet er professioneel uit hoor!!!!
Puik werk!!!

Lenx

Hoi, bedankt voor het compliment :)
Ik heb dit etiket gemaakt in the gimp http:/www.gimp.org. De stempel is eigenlijk gewoon ook tekst van een lettertype dat ik ergens gedownload heb. Ik weet niet meer waar maar het noemt zado semi-condensed of zo. De bedoeling is om het zo goed mogelijk te laten lijken op een commercieel etiket.

Bierke

Dat is je dan wel hééééééél goed gelukt!!!!!!
'k Ga ook es een kijkje nemen op die website!!
Bedankt Lenx !!!

Menno

Lenx, het ziet er echt prachtig uit! :hoera:

Bierke

Euh Lenx, zou het kunnen dat in je link een '/' ontbreekt ?
Ik kom er makkelijker via http://www.gimp.org

Jan Verlak

Proficiat met je etiket.

Het lijkt zeer professioneel. Welk gebouw heeft er als figuur gediend voor dit etiket?

Lenx

Er zat inderdaad een foutje in de link, jij hebt de goeie vast.
Het gebouw dat erop staat is de Smedenpoort in Brugge.

Drents Hopbier

Citaat van: Lenx op 19-01-2007  21:54 u
Mooi etiket inderdaad. Is het mogelijk om Münchener te zetten i.p.v. Munchener? En is het niet Brune i.p.v. Brun (rechts boven). En het is l'eau i.p.v. l'au.

Hopbier

Lenx

Oeps je hebt gelijk natuurlijk  :stom:
Nog snel even aanpassen voor ik ze uitprint.

Bierke

Hey Lenx is dat een 'koop'-programma of is het freware?

Lenx

Het is een open source variant van photoshop. Gratis te downloaden hier:
http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html

JeroenCV

Lenx, wat een geweldig etiket!

timon

Prachtig etiket.

GIMP is een open-source programma (en dus gratis) dat dient om fotos te bewerken maar ook om zulke dingen te realiseren.
Het lijkt enorm op het programma van Adobe: Photoshop (maar dit programma is nogal duur).

Blotto

Mooie etiketten Lenx, ze zien er goed uit en hebben duidelijke informatie.
Dat programma GIMP, het is freeware en eigenlijk ontworpen voor linux, maar werkt ook op windows. Je moet wel 2 files downloaden: de eerste is het programma en de tweede is voor dat het programma werkt op windows xp en hoger.
Ik heb het laatst ook gedownload maar heb het nog niet gebruikt voor etiketten te maken, maar ik heb het voor andere doeleinden gebruikt.

Groetjes: Blotto

Vergelijkbare Topics (7)

14725

Reacties: 6
Gelezen: 4390

22859

Reacties: 2
Gelezen: 2790

38206

Reacties: 3
Gelezen: 2514

2301

Gestart door lagonegro

Reacties: 1
Gelezen: 5146

35250

Gestart door remolen

Reacties: 11
Gelezen: 5048

1879

Reacties: 1
Gelezen: 25627

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.