Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Proost, ik ben Matthieu

Gestart door Matthieu84, 30-06-2022 09:42 u

Vorige topic - Volgende topic

Matthieu84

Beste brouwers,

ik ben Matthieu, ik ben 38 jaar oud en ik woon in Druten. Ik ben begonnen met het brouwen met behulp van brew kits  in 2022. Ik ben nu bezig met mijn 2de emmertje bier en ik vind het nog steeds super leuk om te doen wat voor mij reden is om er na het afronden van dit pakket  wat serieuzer mee bezig te gaan. Naast het aanschaffen van Verander water in bier is de volgende stap lid worden van een forum!

Ik werk in de levensmiddelenindustrie als voedselveiligheidsadviseur en Food Safety Auditor. Verder drum ik zeer fanatiek en speel ik (death) metal. Eten, drinken en muziek. Meer heb ik nodig :). Mocht de bocht die ik ga produceren ooit echt te drinken zijn dan verpats ik een paar flesjes als merchandise bij een concert.

Eigenlijk ben ik nog niet echt begonnen en ben ik op dit moment vooral heel enthousiast. Ik hoop op dit forum veel te leren en ervaringen te lezen. Uiteraard ga ik in de nabije toekomst materiaal aanschaffen. Vooral over materiaal hoop ik meer te kunnen leren. Als man van 38 met een nieuwe hobby moet er uiteraard wel voor veel geld materiaal worden aangeschaft!!!

Gerb

Welkom Matthieu! Bier en metal zijn voor mij ook erg belangrijke hobby's in het leven. Veel succes met brouwen!

Wijbrouwers

Welkom! Ook bij ons zijn bier en metal belangrijke hobbies. Echter hebben we een aantal jaar geleden de focus meer op bier brouwen gelegd en zijn we (tijdelijk) gestopt met onze (thrash) metal band.

Uiteraard wordt dit nog wel keihard gedraaid tijdens het brouwen  ;D

De Hopman

Welkom! Hier ook een metalhead.
Bier en metal schijnen een prima combinatie te zijn, er zwerft ergens een hobbybrouwen.nl spotify playlist rond, en daar is door verschillende leden muziek aan toegevoegd. Veelal nummers met een relatie met bier, en vrij veel metal.

joenedu

Tof, welkom! Hier ook een metalhead. En bierbrouwer. Kijk wel uit met het verpatsen van de flesjes, kan je mee in de problemen komen. Veel plezier met brouwen in ieder geval!

Over die Hobbybrouwen playlist, die kan je hier vinden.

guest16554

:lol: verrassend, al die metal freaks hier :groots:
Voel me meteen nog meer thuis (ik neig wel ook nog naar hard- en oldschool rock als dat mag ^-^ en zelfs de moeder van alle rock, blues)

En welkom Matthieu :beersmiley:

Scimitar

Haha, het lijkt wel een gouden combi.
Hier ook Metal en Bier, hoewel alleen als luisteraar hoor :)

Kan ik er ook vanuit gaan dat naast Metal en Bierbrouwen iedereen als derde hobby ook Barbecue heeft?

Tijdens het brouwen kan er prima een kilo of wat aan vlees een paar uur liggen garen dacht ik zo :)

guest16554

Citaat van: Scimitar op 01-07-2022  09:54 uKan ik er ook vanuit gaan dat naast Metal en Bierbrouwen iedereen als derde hobby ook Barbecue heeft?

Neeeeeeeee, echt!? je meent het  ;D  :groots:
 :lol: :lol: :lol:

Sex (ook?), drugs drank, rock 'n roll dan  :lol:

Matthieu84

Bedankt voor jullie reacties!! Metal, rock & bier. Het lijkt er inderdaad op dat dat een gouden combi is!

Vergelijkbare Topics (7)

37573

Gestart door BramBier

Reacties: 10
Gelezen: 2055

21462

Reacties: 17
Gelezen: 6117

30540

Reacties: 21
Gelezen: 4663

30341

Gestart door wijmaar

Reacties: 5
Gelezen: 2218

33230

Reacties: 2
Gelezen: 1297

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.