Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Bierboeken bestellen in het buitenland

Gestart door Caspar, 01-06-2006 21:40 u

Vorige topic - Volgende topic

Caspar

Ha brouwbroeders,

Om wat leesvoer te hebben tijdens mijn vakantie heb ik een tweetal boeken besteld bij www.amazon.co.uk.

Your order #026-7842351-2268419 (received 22-May-2006)
-------------------------------------------------------------------------
Ordered  Title                          Price  Dispatched  Subtotal 
   1     Principles of Brewing Science   £18.18      1   £18.18
   1     Clone Brews: Homebrew Recipes    £7.57      1    £7.57

Subtotal:  £24.29
                                         Delivery Charge:  £5.97

8 dagen later (de 30e) vond ik de boeken al op mijn deurmat! Gezien deze goede ervaring, ga ik zeker meer boeken bestellen op deze site... ze hebben nml een flink assortiment!!

Een aanrader dus  :leren:...

Adrie

Ha Caspar,

Jammer dat je niet even eerder hebt gepost dat je deze boeken wilde bestellen, want dan had ik je ten stelligste afgeraden Clone Brews te kopen. De meeste kloonrecepten die hierin staan (en in de opvolger Beer Captured) raken kant noch wal. Wat overigens niet wil zeggen dat de bieren die erin staan niet te drinken zouden zijn. Verwacht echter geen klonen.

Veel betere boeken zijn Designing Great Beers van Ray Daniels en New Brewing Lager Beer van George Noonan.

Herman

En dan had je nog een tip gekregen: bestellen in de VS is goedkoper. Ik heb 2 van die clonebrew boeken, ik sluit me aan bij A3. Al is er soms een recept dat wat beter onderbouwd is.

Wel veel leesplezier gewenst!

MO

Waar zou ik ze het beste in Amerika kunnen bestellen dan, ook bij Amazon.com? Die designing great beers lijkt me ook wel wat voor in de vakantie.

Harold

Via Willem Verboom kun je nagenoeg alle bierboeken bestellen (www.bierboom.nl).

Harold

Caspar

Citaat van: MO op 02-06-2006  09:20 uWaar zou ik ze het beste in Amerika kunnen bestellen dan, ook bij Amazon.com? Die designing great beers lijkt me ook wel wat voor in de vakantie.

Dit is inderdaad een erg leuk boek voor de vakantie!

Citaat van: Adrie op 01-06-2006  21:50 uHa Caspar,

Jammer dat je niet even eerder hebt gepost dat je deze boeken wilde bestellen, want dan had ik je ten stelligste afgeraden Clone Brews te kopen. De meeste kloonrecepten die hierin staan (en in de opvolger Beer Captured) raken kant noch wal. Wat overigens niet wil zeggen dat de bieren die erin staan niet te drinken zouden zijn. Verwacht echter geen klonen.

Veel betere boeken zijn Designing Great Beers van Ray Daniels en New Brewing Lager Beer van George Noonan.

Ook de Engelse / Amerikaanse bieren (hiervoor heb ik hem eigenlijk aangeschaft)

bartbier

ik probeerde vandaag ook een bestelling te plaatsen via amazon.com maar kreeg de melding dat er geen bestellingen naar mijn lokatie kunnen gestuurd worden (Belgie).
Ik had een DVD gekozen mbt thuisbrouwen en het boek "designing great beers".Volgens mij moet het toch het meest voordelig zijn om rechtstreeks te bestellen ipv via een lokale boekenhandel.

Bart

Caspar

Citaat van: Herman op 01-06-2006  21:57 uEn dan had je nog een tip gekregen: bestellen in de VS is goedkoper. Ik heb 2 van die clonebrew boeken, ik sluit me aan bij A3. Al is er soms een recept dat wat beter onderbouwd is.

Wel veel leesplezier gewenst!

Jongens, die Clonebrews is inderdaad een waardeloos boek  :D... maar goed...

Ik heb uiteindelijk Herman's tip opgevolgd en heb een aantal exemplaren van de Classic Beer Style Series besteld bij Amazon.com in Amerika (Pale Ale, Barley Wine en Stout).

Het duurt wel een maand voordat je de boeken in huis heb, maar de prijs is zeer schappelijk, de huidige wisselkoers speelt hierin zeker een rol. Ik betaalde eur 38,20 voor de 3 boeken inclusief verzendkosten  :leren:

Vergelijkbare Topics (7)

12468

Reacties: 43
Gelezen: 17666

35418

Reacties: 4
Gelezen: 1956

10785

Reacties: 7
Gelezen: 2708

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.