Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

(kloon) recepten

Gestart door BrewBird, 14-12-2021 21:06 u

Vorige topic - Volgende topic

BrewBird

Na aanleiding van het topic Tripel Karmeliet kloon

Ik snap nog steeds niet waarom mensen die een kloon poging beginnen geen nieuwe topic aanmaken  :weetniet: , dat is vele malen overzichtelijker. Als je nu deze topic van 11 pagina's door moet worstelen weet je aan het einde niet meer wat er in het begin is gezegd en worden vele zaken dubbel bedoeld omdat mensen niet de hele topic hebben gelezen, wat ik goed begrijp met 11 pagina. Reageer op het recept waar het mee begint, wil je ook een poging wagen met een ander recept, start een nieuwe topic. Maar dat is mijn bescheiden mening   :brouwen: :biersmile:

Jacques

Citaat van: BrewBird op 14-12-2021  21:06 uNa aanleiding van het topic Tripel Karmeliet kloon

Ik snap nog steeds niet waarom mensen die een kloon poging beginnen geen nieuwe topic aanmaken  :weetniet: , dat is vele malen overzichtelijker. Als je nu deze topic van 11 pagina's door moet worstelen weet je aan het einde niet meer wat er in het begin is gezegd en worden vele zaken dubbel bedoeld omdat mensen niet de hele topic hebben gelezen, wat ik goed begrijp met 11 pagina. Reageer op het recept waar het mee begint, wil je ook een poging wagen met een ander recept, start een nieuwe topic. Maar dat is mijn bescheiden mening   :brouwen: :biersmile:

Het is de vraag of dat overzichtelijker is.
Je moet dan allerlei topics doorlopen om een overzicht te krijgen van de verschillende pogingen. Grote kans dat je dan het bericht mist dat de sleutel is voor een goede kloon...

Bvk1983

Citaat van: Jacques op 15-12-2021  22:54 uHet is de vraag of dat overzichtelijker is.
Je moet dan allerlei topics doorlopen om een overzicht te krijgen van de verschillende pogingen. Grote kans dat je dan het bericht mist dat de sleutel is voor een goede kloon...

Is het een idee (en mogelijk) om subtopics aan te maken? Ik vind het ook lastig namelijk om door een groot "X kloon" topic de verschillende meningen over recepten te onderscheiden maar snap ook dat allemaal losse topics lastig is. Als je ze dan overzichtelijk onder elkaar hebt onder een soort "moeder topic" zou dat veel overzichtelijker zijn.

Jacques

Citaat van: Bvk1983 op 06-01-2022  11:21 uIs het een idee (en mogelijk) om subtopics aan te maken? Ik vind het ook lastig namelijk om door een groot "X kloon" topic de verschillende meningen over recepten te onderscheiden maar snap ook dat allemaal losse topics lastig is. Als je ze dan overzichtelijk onder elkaar hebt onder een soort "moeder topic" zou dat veel overzichtelijker zijn.

De forumsoftware ondersteunt dat niet. Wat jij bedoelt zie je bij Facebook. Erg onoverzichtelijk vind ik. Je moet allerlei subtopics openen om alles te lezen en eenmaal gelezen is het weer een kleine ramp om een bepaalde reactie weer terug te vinden.

Bvk1983

Citaat van: Jacques op 06-01-2022  13:59 uDe forumsoftware ondersteunt dat niet. Wat jij bedoelt zie je bij Facebook. Erg onoverzichtelijk vind ik. Je moet allerlei subtopics openen om alles te lezen en eenmaal gelezen is het weer een kleine ramp om een bepaalde reactie weer terug te vinden.

Nee ik bedoel niet wat je bij Facebook ziet. Bijvoorbeeld zoals bij Recepten per biertype, daar heb je eigenlijk ook subtopics voor de verschillende groepen met daaronder de daadwerkelijke recepten.

Vergelijkbare Topics (2)

27076

Gestart door orangeloo

Reacties: 6
Gelezen: 4616

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.