Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Met wie mag ik een keertje meekijken?

Gestart door Miss Beertje, 09-10-2021 14:21 u

Vorige topic - Volgende topic

Miss Beertje

Beste medebrouwers

Het verlangen naar uitbreiding is er. Ik brouw nu zo'n anderhalf krat per keer BIAB in een elektrische ketel van 27 liter. Al een tijdje kijk ik naar de Brewmonks en Grainfathers die in de handel zijn. Heel graag zou ik eens meekijken met iemand die beschikt over zo'n alles-in-een-ketel. Ik heb namelijk niet zo goed voor ogen hoe dat nou precies in zijn werk gaat. Bovendien heb ik al eens zo'n brouwsysteem op het prikbord zien staan. "Te koop. Eén keer gebruikt, ik roer toch liever weer in mijn pannen."

Als er iemand die een beetje bij mij in de buurt woont (Overijssel) het ziet zitten om mij een en ander te laten zien zou ik dat erg fijn vinden!  :biersmile:

Luie Donder

Kijk eerst even of je iemand in de buurt kan vinden, ander ben je altijd welkom in Nijmegen. Ik brouw elke 2-3 weken met een brewmonk 30, zie het plaatje op facebook:

https://www.facebook.com/warkald

Miss Beertje

Citaat van: Warkald op 09-10-2021  15:16 uKijk eerst even of je iemand in de buurt kan vinden, ander ben je altijd welkom in Nijmegen. Ik brouw elke 2-3 weken met een brewmonk 30, zie het plaatje op facebook:

https://www.facebook.com/warkald

Wauw wat mooi ziet dat eruit! Het is een heel eind rijden maar ik houd dit zeker in gedachten (wellicht ben ik een keer in de buurt).

bertvandermeer

Je bent welkom in Ede als je zin hebt
ik brouw met de grainfather en brouw dan 2 dagen achter elkaar meestal in het weekend en maak dan 2 x 25 liter.

Dirtbag

Ik brouw in Deventer in een easybrew 50. Zal welzeggen dat mijn weekeinden niet altijd overeen komen met de de rest van de wereld.

db

Miss Beertje

Citaat van: bertvandermeer op 09-10-2021  22:15 uJe bent welkom in Ede als je zin hebt
ik brouw met de grainfather en brouw dan 2 dagen achter elkaar meestal in het weekend en maak dan 2 x 25 liter.

Dankjewel voor je berichtje! Ik houd hem in mijn gedachten.

Miss Beertje

Citaat van: Dirtbag op 09-10-2021  22:43 uIk brouw in Deventer in een easybrew 50. Zal welzeggen dat mijn weekeinden niet altijd overeen komen met de de rest van de wereld.

db

Ik heb je een PB gestuurd.

Dirtbag

Citaat van: Miss Beertje op 10-10-2021  08:30 uIk heb je een PB gestuurd.

Ik heb nog geen bericht ontvangen ;)

db

Miss Beertje

Citaat van: Dirtbag op 10-10-2021  15:41 uIk heb nog geen bericht ontvangen ;)

db

Heey... dan is er iets verkeerd gegaan! (gemaild via het envelopje)

Een nieuwe poging, via pb lukte ook niet. Ik zou graag een keertje met je meekijken. Fijn als dat kan! Deventer is goed te doen!
Heb je al een idee wanneer je weer gaat brouwen?

Zou je mij een bericht willen sturen? Dan kan ik die beantwoorden...

Jacques

Citaat van: Miss Beertje op 09-10-2021  14:21 uBeste medebrouwers

Het verlangen naar uitbreiding is er. Ik brouw nu zo'n anderhalf krat per keer BIAB in een elektrische ketel van 27 liter. Al een tijdje kijk ik naar de Brewmonks en Grainfathers die in de handel zijn. Heel graag zou ik eens meekijken met iemand die beschikt over zo'n alles-in-een-ketel. Ik heb namelijk niet zo goed voor ogen hoe dat nou precies in zijn werk gaat. Bovendien heb ik al eens zo'n brouwsysteem op het prikbord zien staan. "Te koop. Eén keer gebruikt, ik roer toch liever weer in mijn pannen."

Als er iemand die een beetje bij mij in de buurt woont (Overijssel) het ziet zitten om mij een en ander te laten zien zou ik dat erg fijn vinden!  :biersmile:

Het is een flink uit de richting maar je kunt ook naar De Roerstok komen in Tilburg op 20 november 2021. Er zijn dan meerdere leden van deze vereniging actief aan het brouwen met verschillende installaties. Altijd leuk om die installaties met elkaar te vergelijken. En je kunt vragen stellen aan de aanwezige hobbybrouwers over de installaties en hoe deze hun bevalt.
De locatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Voor meer informatie kun je contact opnemen met het bestuur van De Roerstok.

Oscar

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.