Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Nieuw tompoucen bier van HEMA

Gestart door LAM, 22-04-2021 23:34 u

Vorige topic - Volgende topic

Puck

Ik had er ook twee gekocht en de tweede staat nog in de koeling. Ik beschrijf het maar als dikkere ranja. Na eentje heb je er wel genoeg van.

Rickm

Heb deze gisteren ook geproefd. Vond het nog niet heel slecht. Alleen de nasmaak vond ik een beetje chemisch aan doen. Is prima om eens geproefd te hebben maar zeker geen blijvertje  :)

Hopfenfox

Ik ben sowieso geen fan van de bieren van Lowlander. Mij te gekunsteld, al die toevoegingen van kruiden en andere middelen. Het is hier geen theetuin! Dit weekend hun Winter IPA gehad met dennennaalden en jeneverbes. Nee, dank je.

D.R.K.

Ook maar eens gekocht, puur voor het nostalgische gevoel, heerlijk zo  :biersmile:
Staan nu nog mooi in de kast maar als ik zo lees blijft het mss ook meer een display biertje :nut:

Puck

Citaat van: Rickm op 02-10-2021  08:32 uHeb deze gisteren ook geproefd. Vond het nog niet heel slecht. Alleen de nasmaak vond ik een beetje chemisch aan doen. Is prima om eens geproefd te hebben maar zeker geen blijvertje  :)

Precies, het is het chemische smaakje wat mij tegenstaat. Het is niet slecht, heb echt slechtere commerciĆ«le bieren geproefd maar ik koop het niet meer. Maar zoals Hopfenfox opmerkt is Lowlander echt teveel geknutseld bier. 

EvdBroek

Citaat van: Puck op 02-10-2021  01:37 uIk had er ook twee gekocht en de tweede staat nog in de koeling. Ik beschrijf het maar als dikkere ranja. Na eentje heb je er wel genoeg van.
Helemaal mee eens. Ook ik heb er 2 gekocht, maar als je er 1 van op hebt, krijg je niet echt de aandrang er nog 1 te pakken.
Het is overigens wel gelukt door Lowlander om de smaak van tompouce te imiteren.

Vergelijkbare Topics (7)

11575

Reacties: 38
Gelezen: 16445

25886

Reacties: 7
Gelezen: 3982

24464

Reacties: 9
Gelezen: 4634

1497

Gestart door MO

Reacties: 23
Gelezen: 10303

9250

Gestart door oranjeboombiertje

Reacties: 46
Gelezen: 22783

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.