Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Etiketten Zonde

Gestart door Kristof.Anthonis, 03-06-2020 17:20 u

Vorige topic - Volgende topic

Kristof.Anthonis

Ook wij hebben beslist om aan een etiket te beginnen.
Onze naam is een afleiding van het gehuchtje waar we allen van afkomstig zijn, zo'n typisch plaatsje waar iedereen iedereen kent.
Een van onze kennissen in het gehucht maakt in zijn vrije tijd cartoons voor mensen, we zijn bij hem ten rade gegaan om ons etiket te ontwerpen.
Je kan fan zijn van de tekenstijl of net niet, maar opvallen doet het alleszins wel.  ;).. Hij heeft ons ineens wat geholpen aan etiketten voor verschillende stijlen.
Wat vinden jullie? ;) (De eerste past ook mooi bij het forum toevallig  ;D)

trebvuister

Mooi. En nu maar hopen dat de bieren smaken

tdp

Ik vind ze ook erg gaaf! Complimenten. Tuurlijk zou het mooier zijn dat je ook weet welke ingrediënten e.d. erin zitten, maar qua stijl zou ik het sowieso meepakken uit een slijterij!

Kristof.Anthonis

Citaat van: tdp op 03-06-2020  19:51 uIk vind ze ook erg gaaf! Complimenten. Tuurlijk zou het mooier zijn dat je ook weet welke ingrediënten e.d. erin zitten, maar qua stijl zou ik het sowieso meepakken uit een slijterij!

Bedankt!
Die ingrediënten komen op de achterkant, dat is nog work in progress maar zou er ongeveer zo uit zien voor de IPA ;-)... Met ons logo allicht nog rechts onderaan om het compleet te maken :P

Vergelijkbare Topics (7)

24070

Reacties: 36
Gelezen: 25537

35858

Reacties: 4
Gelezen: 3199

2301

Gestart door lagonegro

Reacties: 1
Gelezen: 5159

34804

Reacties: 3
Gelezen: 3310

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.