Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

FastWasher wassysteem

Gestart door Trippelken, 28-12-2019 10:17 u

Vorige topic - Volgende topic

Trippelken

Hey, onlangs kwam ik op Braumarkt (of Brouwland?) een flessenwassysteem tegen, de FastWasher 12-24. Momenteel zijn deze bij bovengenoemde winkels out off stock, dus zal wat geduld moeten hebben om hem eventueel te bestellen. Heeft iemand dit systeem toevallig al eens gebruikt en wat zijn jullie ervaringen ermee? Kopen, of in iets anders investeren?

hansHalberstadt

Zelf niet gebruikt, maar  maximum temperatuur 41 graden is niet echt veel om te reinigen. afwaswater is al warmer. Ik snap niet waarom ze er niet een temperatuurbestendige pomp in hebben gezet. Lijkt vooral weer een kostencompromis.

CeesM

Duur spul waar je niks aan hebt. Je moet er extra ruimte voor hebben om het te gebruiken en te stallen. Niet voor niets waarom veel brouwerijen nieuwe flessen gebruikt. Gewoon na het inschenken je fles omspoelen onder de kraan.

dimitri.bourgois

Hallo,

Ikzelf heb deze aangekocht voor 24 flessen te reinigen en ben er zelf zeer tevreden van.

Ik spoel sowieso al men flessen uit na het leegdrinken, en voor het bottelen krijgen ze nog een reiniging en ontsmetting beurt.
Ik stapel de flessen ook op het 24 fastrack systeem, en dit is een ideale combinatie.
De fastrack past makkelijk op de fastwasher.

Dus voor mij persoonlijk was dit de moeite.
Voor een ander kan dit inderdaad anders zijn.
Het hangt af van wat je gewoon doet of reeds hebt denk ik...

lier

Ik vind het wel een fijn ding maar zit er wel over te denken een iets meer warmtebestendige pomp op aan te sluiten.

Nu Heb ik in 45min 3 kratten flessen gewassen, gesteriliseerd en nagespoeld daar was ik voorheen veel langer mee bezig.

Koop hem op Amazon in Engeland, daar is hij goedkoper, zelfs met verzendkosten
https://www.amazon.co.uk/s?k=fastwasher&ref=nb_sb_noss_1 , je moet wel snel zijn, nog maar 1 op voorraad

Sjoerd

Ik heb hem net even getest, op zichzelf prima lijkt me, maar kan niet goed zien of hij het hele flesje raakt van binnen.

lier

Daarheen ik ook weleens mijn twijfels over gehad vooral wanneer er veel schuim vrij komt. Maar als je een flesje een eindje oplicht dan kan je vanaf de zijkant zie dat hij hoog genoeg spuit.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.