Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Presentatie bierbrouwen

Gestart door Henk oet Paiz, 02-03-2006 10:05 u

Vorige topic - Volgende topic

Henk oet Paiz

Hallo collega brouwers,

Herman en ik gaan in april in mijn woonplaats Peize een lezing geven over bierbrouwen en een brouwworkshop organiseren. Zo te horen is er veel animo. Zoals jullie misschien wel weten is Peize vroeger een dorp geweest waar heel veel hop werd geteeld voor de brouwerijen rond de stad Groningen. Er is nu nog een hoptuin van de plaatselijke IVN-afdeling waarvan ik voorzitter ben. Om iets meer te doen met de hop die daar wordt geoogst (in gunstige gevallen, sommige jaren wordt er helemaal niets geoogst :-\) is het idee ontstaan om te kijken of er in Peize een actieve groep hobbybrouwers is op te zetten.

Ik er iemand van jullie die nog een powerpoint presentatie heeft liggen die wij zouden kunnen gebruiken voor de lezing?

Groeten,

Henk  :proost2:

PS Ik ben weer volop aan het brouwen, nu dus zonder bijsmaakjes, dat is erg prettig na een jaar geklooi. :proost:

Adrie

Gefeliciteerd, Henk. Goed te horen dat het nu allemaal weer goed loopt met jouw brouwerij.

Ik heb nog wel een presentatie liggen, maar die gaat niet zozeer in op het hobbybrouwen, maar meer op brouwen in het algemeen. Laat maar even weten of je die hebben wilt. Hij is best mooi, al zeg ik het zelf... Ik moet trouwens wel even goed gaan zoeken waar hij is en of ik hem nog wel ergens heb.

Oscar

Citaat van: Henk oet Paiz op 02-03-2006  10:05 uis het idee ontstaan om te kijken of er in Peize een actieve groep hobbybrouwers is op te zetten.

Al eens geinformeer bij het groningse biergilde..? Johannes ken de mensen daar wel...

Citaat van: Henk oet Paiz op 02-03-2006  10:05 uIk er iemand van jullie die nog een powerpoint presentatie heeft liggen die wij zouden kunnen gebruiken voor de lezing?

Henk, ik heb er ook nog wel eentje..maar deze is voor mensen die nog niet van bierbrouwen weten...dus een algemene presentatie ovr de hobby bierbrouwen en hoe het proces in grote lijnen loopt...

Groeten en gezondheid
Oscar

Herman

Oscar,

Henk en ik zijn beide lid, maar we hebben al in geen jaren meer een cursus verzorgd.

Genoemde ppt's zijn nuttig en van harte welkom! De doelgroep weet in principe niets van bierbrouwen, dus dat zit wel goed.

Groet,
Herman

Oscar

Herman,

ik mail de presentatie vanavond aan je door....

Groeten en gezondheid
Oscar

Adrie

Vanavond lukt het mij waarschijnlijk niet, maar anders morgenavond.

Herman

Bedankt! Da's toch het mooie van zo'n brouwbroederschap!

orangeloo

Ik ben gevraagd om een themamiddag te organiseren over het brouwen van bier op een activiteitencentrum voor mensen met een beperking. Nu was ik op zoek naar een powerpoint presentatie die ik daarvoor zou kunnen gebruiken.
Nu is de vraag heeft iemand deze voor mij liggen (misschien heeft Oscar hem nog?)
Ik hoor het graag.

Fede

Hoi Oscar of Adrie,

Zou je het mij ook die presentatie willen mailen aub? ik ga namelijk ook in het voorjaar een workshop geven voor vrienden.

Moet ik je mijn mail doormailen of kan het via een "PM"?

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

Groet,

Fred

John

Misschien kan hij hem hier wel posten :-)

Oscar

Ik zal vanavond even kijken wat ik nog heb... pm mij maar ff voor een mailadres  :)

Fede

Hoi Oscar,

Okee doe ik, dank alvast.

Groet,

Fred

Zaphod_B

Ik ben ook wel benieuwd naar die presentatie gezien mijn te geven cursus in Beets over een anderhalve maand!

Vergelijkbare Topics (7)

4510

Reacties: 84
Gelezen: 33163

15002

Reacties: 4
Gelezen: 15384

6118

Reacties: 71
Gelezen: 20997

37892

Reacties: 8
Gelezen: 2426

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.