Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Enquête m.b.t speciaal bier! Win een lekkere fles bier!

Gestart door DeDrankkaart, 07-07-2017 18:17 u

Vorige topic - Volgende topic

DeDrankkaart

Hey forum lezers!

Voor een aanvullend marktonderzoek (opleidinggerelateerd), willen wij graag een beroep doen op jullie bier kennis/mening/smaak/expertise!
Jullie zouden ons erg helpen als je de tijd kan vinden om de volgende korte enquête in te vullen (10 vraagjes) https://www.survio.com/survey/d/K9A2Z3N4Y1P2D6T3I

Als je aan het eind je email adres achter laat maak je kans op een goeie fles bier!

Alvast bedankt voor jullie tijd/moeite!

Mvg,

Jochem+Roy

https://www.survio.com/survey/d/K9A2Z3N4Y1P2D6T3I

Brambo

Gedaan!
Ik heb geen email ingevuld of anders als ik win moet je het nog opzenden naar België.  ;D

j.heesters3

Peterrr

Drents Hopbier

Citaat van: DeDrankkaart op 07-07-2017  18:17 uAls je aan het eind je email adres achter laat maak je kans op een goeie fles bier!

Als ik mee zou doen deed ik het om een fles lekker bier te kunnen winnen. Niet om een lekkere fles met ???

HHopbier

Hay

Marktonderzoek zal het beslist zijn.
Opleidinggerelateerd daar twijfel ik nog aan. (Maar kan me vergissen)
Ben bang dat als je je email invult je veel spam met bier reclames gaat krijgen.
Maar misschien ben ik wel een azijnpisser.

DeDrankkaart

Citaat van: Brambo op 07-07-2017  18:53 uGedaan!
Ik heb geen email ingevuld of anders als ik win moet je het nog opzenden naar België.  ;D

Mail je adres even naar jlaak@avans.nl! want naar België versturen is geen probleem :)

Easywoods

DeDrankkaart

Citaat van: Hay op 07-07-2017  21:05 uMarktonderzoek zal het beslist zijn .
opleidinggerelateerd daar twijfel ik nog aan.(maar kan me vergissen)
Ben bang dat als je je email invult je veel spam met bier reclames gaat krijgen.
Maar misschien ben ik wel een azijnpisser.

Ik snap de twijfel 100%, er wordt tegenwoordig inderdaad veel 'misbruik' gemaakt met het vragen van email adressen. Ik kan u en de rest van de respondenten ervan verzekeren dat de mailadressen alleen gebruikt worden voor de fles bier! en daarna weggedaan worden!

Sjoerd

Fermon

joenedu

Rijnberg

bastiaanD

Ingevuld.

Zet je ook de resultaten van het onderzoek op het forum?

Chris71

PsBrew

DeDrankkaart

Citaat van: bastiaanD op 08-07-2017  12:21 uIngevuld.

Zet je ook de resultaten van het onderzoek op het forum?

Als jullie dit graag willen weten zal ik deze op deze forumpost plaatsen zodra alle gegevens binnen zijn!

Christiaan S

Jimm

Pimmels

Frank.S

Biermagneet

DeDrankkaart

Beste Lezers,

Als eerst willen wij, Jochem en Roy, jullie onwijs veel bedanken voor de vele respons op onze enquête. Echter hebben wij nog niet voldoende respons gehad om aan de schoolnormen van validiteit en betrouwbaarheid van de getoonde resultaten te voldoen. Daarom blijft de enquête open tot vrijdag 14 juli 2017 tot 21:00. Graag vragen we aan de desbetreffende personen, die de enquête nog niet hebben ingevuld, om dit alsnog te doen! U helpt ons hier erg veel mee!
Na vrijdag 21:00 zullen wij het winnende e-mailadres een mail sturen om de beloofde fles bier te kunnen toesturen.

Nogmaals super bedankt en u hoort vrijdag van ons!

Met vriendelijke groet,
Jochem en Roy

Underdike

tdp

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.