Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Koudhop in CCT

Gestart door broeder, 29-04-2017 12:54 u

Vorige topic - Volgende topic

broeder

(ik had dit bericht al eerder geplaats op de verkeerde plek, nu dus goed)

Hoi,
Ik heb een kunststof cct met een kleine opening, hier kan geen groot thee-ei of hopzakje door.De vorige keer heb ik mijn koudhop los toegevoegd, maar dat gaf grote problemen bij het bottelen (verstoppingen).
Ik wil nu weer koudhoppen. Ook moet ik nog anderhalf liter water toevoegen.
Nu wil ik de koudhop eerst in het toe te voegen water doen en dat 5 dagen laten staan. Deze "hop-thee" wil ik dan gefilterd in de cct toevoegen.
Heeft iemand dat al eens geprobeerd? Ik ben het op de site nog niet tegengekomen.

groet, broeder Willem

Oscar

Citaat van: broeder op 29-04-2017  12:54 uIk heb een kunststof cct met een kleine opening, hier kan geen groot thee-ei of hopzakje door.De vorige keer heb ik mijn koudhop los toegevoegd, maar dat gaf grote problemen bij het bottelen (verstoppingen).Ik wil nu weer koudhoppen. Ook moet ik nog anderhalf liter water toevoegen. Nu wil ik de koudhop eerst in het toe te voegen water doen en dat 5 dagen laten staan. Deze "hop-thee" wil ik dan gefilterd in de cct toevoegen.Heeft iemand dat al eens geprobeerd? Ik ben het op de site nog niet tegengekomen.groet, broeder Willem

;)

Vergelijkbare Topics (7)

36788

Reacties: 25
Gelezen: 6379

27883

Reacties: 3
Gelezen: 2077

22692

Gestart door hansm

Reacties: 63
Gelezen: 23768

30665

Reacties: 7
Gelezen: 2681

23641

Gestart door mactwyver

Reacties: 4
Gelezen: 2173

42946

Gestart door Niels98

Reacties: 29
Gelezen: 3057

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.