Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Even voorstellen: Ghis

Gestart door Ghis, 15-09-2016 11:04 u

Vorige topic - Volgende topic

Ghis

Hoi,
Ik ben Ghis, 51 jaar en ik woon in Amersfoort.
In de jaren tachtig heb ik een paar blikken gebrouwen en sinds die tijd ben ik wel wijn blijven maken, niet van druiven maar van vruchten (resultaten zijn niet altijd geslaagd, maar ik doe het voor de leut). De laatste tijd ben ik ook mede gaan maken, die lukt eigenlijk vrijwel altijd heel goed.
Ik ben vertaler en heb ook een paar boeken over bier brouwen vertaald. Ik heb flink wat informatie van hobbybrouwen.nl vandaan gehaald en ik werd ook steeds enthousiaster over brouwen. Daarom ga ik in oktober de brouwcursus van het bierbrouwersgilde De Amervallei doen. Ik ben heel erg benieuwd!

tdp

Ghis,

Welkom op het forum! Dat enthousiasme zullen velen van ons wel herkennen! Schroom niet je vragen te stellen, al zul je veel antwoorden kunnen vinden middels de zoekfunctie en/of de tags.

RienP

Welkom op het forum Ghis.

Ghis

Trouwens, zijn er zo weinig brouwende vrouwen op dit forum of lijkt dat maar zo?

marc0871

Welkom op het forum.
Er zullen er vast meer zijn, maar ik heb er, volgens mij, recent nog maar 3 zien posten.
Mag ik aannemen dat jij nummer 4 bent?

Jacques

Citaat van: marc0871 op 15-09-2016  19:34 uWelkom op het forum.
Er zullen er vast meer zijn, maar ik heb er, volgens mij, recent nog maar 3 zien posten.
Mag ik aannemen dat jij nummer 4 bent?

Er zijn meer vrouwen op dit forum, maar die blijven wat in de luwte.

Ghis

Minstens de vierde, ja. Toch vreemd, want ik ken genoeg vrouwen die bier lusten.

marc0871

En sommigen kunnen nog aardig brouwen ook.
Forumlid Foz is een dame, en die heeft laatst nog een prijswinnend bier gebrouwen.
Een van de meer actieve dames.

j.heesters3

Welkom hier. Veel plezier met het brouwen. Mooi dat ook vrouwen brouwen. In ieder geval is het forum een uitstekende vraagbaak.

Jos

Herman

Welkom, veel leesplezier en laat ook vooral van je horen. Receptvoorstellen plaatsen is een uitstekende methode gebleken om snel veel te leren en reacties te krijgen van het forum.

Vergelijkbare Topics (7)

45399

Reacties: 3
Gelezen: 191

33438

Gelezen: 1212

24449

Reacties: 9
Gelezen: 3349

37081

Gelezen: 1124

28403

Gestart door Olaf V

Reacties: 10
Gelezen: 3233

14856

Reacties: 24
Gelezen: 8597

42031

Reacties: 11
Gelezen: 1734

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.