Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Behoefte aan functioneren van het Labo

Gestart door Jacques, 30-05-2016 21:49 u

Vorige topic - Volgende topic

William

Inderdaad bestaat de structuur al maar waren de voorzitters meestal niet de mensen die ook actief op het forum waren (hadden vaak een gelegenheidsacount). Er moet misschien eerst een lijst van clubs komen - in ieder geval de eerder aangesloten clubs en daarnaast clubs die nieuw zijn en die ook willen aansluiten. Daarnaast ook iemand van het BKG.

Misschien nog wel even nagaan of er criteria moeten worden gesteld aan wat een club is.

De laatste lijst van aangesloten clubs was:
    De Amervallei - Amersfoort
    Bergse Bierbrouwers Gilde - Bergen op zoom
    De Roerstok - Tilburg
    De Deltabrouwers - Goes
    St. Petri Gilde - Zwolle
    Gambrinus - Almere
    HAB Twents bierbrouwers Gilde - Enschede/Hengelo
    De Koperen Tsjettel - Friesland
    't Wort Wat - Hoofddorp
    Maasland Thuisbrouwers Genootschap - Oss
    Triple W - Nijmegen
    Groningsch Bier- en Wijnmakers Gilde - Groningen
    De Roode toren - Zutphen
    Dionysos - Venray
    Peels Bierbrouwersgilde - Eindhoven

Vanuit het MTG is er vast wel iemand die wil meediscussiƫren op een Labodeel van het forum. Ik zal in ieder nagaan hoe het bestuur van het MTG hier over denkt en wie deze rol wil pakken.

Misschien moet iedereen dat voor zijn club doen waarna Jacques per club toegang kan verlenen. Ik denk dat Jacques kan zien wie van welke clubs er nu al toegang hebben tot het Labo-deel.

Wolter

Citaat van: William op 01-06-2016  21:19 uVanuit het MTG is er vast wel iemand die wil meediscussiĆ«ren op een Labodeel van het forum. Ik zal in ieder nagaan hoe het bestuur van het MTG hier over denkt en wie deze rol wil pakken.

Misschien moet iedereen dat voor zijn club doen waarna Jacques per club toegang kan verlenen. Ik denk dat Jacques kan zien wie van welke clubs er nu al toegang hebben tot het Labo-deel.

Ga bij de bierkaai ook inventariseren binnen het bestuur.

orangeloo

Citaat van: Wolter op 01-06-2016  22:06 uGa bij de bierkaai ook inventariseren binnen het bestuur.

Ben ook begonnen met een inventarisatie in ons gilde, en ik heb mij "verkiesbaar" gesteld.  ^-^

Jacques

Citaat van: William op 01-06-2016  21:19 uMisschien moet iedereen dat voor zijn club doen waarna Jacques per club toegang kan verlenen. Ik denk dat Jacques kan zien wie van welke clubs er nu al toegang hebben tot het Labo-deel.

Ik kan zien welke leden toegang hebben tot dit board maar ik weet niet van welke vereniging iedereen lid is.

Voor zover ik de mensen ken die achter de forumnamen schuil gaan hebben in ieder geval toegang
De Roode toren
't Wort Wat
Groningsch Bier- en Wijnmakers Gilde
Peels Bierbrouwersgilde
Bergse Bierbrouwers Gilde
De Roerstok
De Koperen Tsjettel
Maasland Thuisbrouwers Genootschap

William

Navraag gedaan.

Vanuit het MTG is er geen interesse om het LABO weer actief te maken. Prima als er een plek op het forum is maar het LABO wordt niet gemist. Ik zal op het digilabo blijven meekijken.

Zooms

Citaat van: Wolter op 01-06-2016  22:06 uGa bij de bierkaai ook inventariseren binnen het bestuur.
Het bestuur van de Bierkaai heeft besloten mee te doen en zullen dus ook iemand 'afvaardigen'.

JAVAL

Heeft het LABO zichzelf officieel opgeheven en zo ja wat is er met de resterende financiele middelen gebeurd?

orangeloo

Ik zie zeker wel voordelen aan een herstart van het Labo.
Ik mag mij ook namens ons gilde aanmelden..
(Bier & wijn Gilde Ambrasserie Hulst)
Wat zijn de regels en kosten?
Ik hoor het graag.

meelezen / discuteren op het forum (digilabo) zou sowieso welkom zijn.

William

Citaat van: JAVAL op 27-06-2016  22:33 uHeeft het LABO zichzelf officieel opgeheven en zo ja wat is er met de resterende financiele middelen gebeurd?

Ja, restant budget is gebruikt voor ondersteuning van drie ONKs (2014 (Roerstok), 2015 (Bergsch Bierbrouwersgilde) en 2016 (De Amervallei) als tegemoetkoming in de kosten van de ONK website.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.