Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Feature request BrouwHulp: brouwsel klonen

Gestart door TJ, 15-08-2014 12:02 u

Vorige topic - Volgende topic

TJ

Een punt dat ik in BrouwHulp regelmatig tegenkom is dat er geen eenvoudige manier lijkt te zijn om een brouwsel te klonen. Soms zit ik achter de computer te bedenken wat ik eens wil maken en vind het dan prettig om een paar variaties op hetzelfde brouwsel te kunnen bijhouden. Of om een bestaand brouwsel als uitgangspunt voor een volgend brouwsel te gebruiken. Exporteren/importeren vind ik teveel gedoe en een brouwsel promoveren naar een recept wil ik alleen doen als ik het goed genoeg vind.

De feature request dus: in het contextmenu van een brouwsel een optie om een kloon aan te maken. Of ik kijk slecht, of het is er nog niet :) .

sander_123

Dan moet je vanuit 'recepten' werken en pas als je gaat brouwen het recept naar Brouwsels kopiƫren. Zo kun je oneindig vaak eenzelfde brouwsel maken vanuit hetzelfde recept...

William

IK heb ook al eens aan Adrie gevraagd om naast de Brouwsel-tab, de Recepten-tab en de Cloud-tab ook een Kladblok-tab te maken waar je kunt spelen met variaties op een thema. Het leek hem een leuk idee maar moest nog wel "even" tijd vinden. Dat laatste lijkt me het belangrijkste obstakel.

hans_nwk

Citaat van: TJ op 15-08-2014  12:02 uDe feature request dus: in het contextmenu van een brouwsel een optie om een kloon aan te maken. Of ik kijk slecht, of het is er nog niet :) .
Hetzelfde voor de recepten, daar moet je ook de omweg via brouwsel maken.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.