Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

SLOTJES op het Prikbord

Gestart door Kojak, 25-02-2014 17:21 u

Vorige topic - Volgende topic

Kojak

Hallo Hobbybrouwers,

Omdat ik nog volop aan het zoeken ben naar spulletjes ter aanvulling van de hobby, kijk ik regelmatig op het prikbord.

De laatste advertentie (wortkoeler) is afgesloten met de mededeling, er kan een slotje op.
Uitstekend!

Waarom staan er nu nog steeds advertenties open zonder een slotje erop?
Het is niet mijn bedoeling om tegen een eventueel zeer been aan te schoppen maar wie is er 'verantwoordelijk' voor het op slot zetten?

Als zo'n slotje geplaatst is dan is het voor iedereen duidelijk. (lijkt mij)

Kojak

Hoppenbrouwers

Dat kan de originele poster zelf

Kojak

Dat iedereen dat zelf kan is mooi maar is er niemand die daar 'toezicht' op houdt?

Hoppenbrouwers

Citaat van: Kojak op 25-02-2014  17:21 uWaarom staan er nu nog steeds advertenties open zonder een slotje erop?
Het is niet mijn bedoeling om tegen een eventueel zeer been aan te schoppen maar wie is er 'verantwoordelijk' voor het op slot zetten?
Omdat die wellicht nog niet verkocht zijn?

Jacques

Citaat van: Hoppenbrouwers op 25-02-2014  17:42 uOmdat die wellicht nog niet verkocht zijn?

Het komt regelmatig voor dat een topic open blijft terwijl de spullen verkocht zijn. Dit is primair de verantwoordelijkheid van de verkoper. De beheerders weten niet altijd wanneer alle spullen verkocht zijn. Wanneer duidelijk is dat de verkoper vergeten is een slotje te plaatsen kan hierom verzocht worden.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.