Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Biertap bouwen

Gestart door alrikdew, 17-01-2014 22:02 u

Vorige topic - Volgende topic

alrikdew

Ik heb vandaag heb ik een prachtige tap gekocht! Ik ben nu van plan om elke maand voor 100 eui artikelen aan te schaffen voor mijn persoonlijke biertap! Ik wil een oude koelkast gaan gebruiken om de fusten te koelen. Hierin wil ik een gat boren en afsluiten met ?pur? Ik ben van plan om van de zomer een kast te gaan bouwen met wielen eronder waar de tap, koelkast en CO2 worden hier ingebouwd.

Hieronder een fototje van de tap!

koffie

Superbeun

Leuke tap, waar heb je die vandaan?
Ik zou het gat niet dichtpurren maar gewoon met wat schuimrubber of iets dergelijks dichtstoppen, dan kan je er nog altijd makkelijk bij als je ooit je bierleidingen wilt vervangen.

alrikdew

Ik heb hem via marktplaats gekocht! Er staat ook nog een mooie van 100 jaar met vier kranen. Deze is van koeper maar maar deze reageerde minder snel dan deze persoon en deze was geen 100 jaar oud en leek me dus wat betrouwbaarder! Voor de liefhebber is hier een link!

http://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/antiek-koper-en-brons/m765812781-biertap-koper-tap.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Schuimrubber is een heel goed idee!

Wauw! Dat zijn hele mooie tappen zeg!! Ik zal meer foto's maken als ik de tap binnen heb! Ook zal ik hier foto's droppen van alle producten die ik binnenkrijg en de vooruitgang!

Vergelijkbare Topics (6)

27041

Reacties: 22
Gelezen: 8213

19487

Reacties: 3
Gelezen: 1878

41336

Gestart door rick1989

Reacties: 6
Gelezen: 1632

36401

Reacties: 5
Gelezen: 2262

42349

Reacties: 17
Gelezen: 2931

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.